Data e postimit: 2015-02-20 20:05:41
Lexime: 10133
Dhuna ne shoqerine tone.
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dhuna.
Autori: Alba
Shkolla: Aleksander Xhuvani
Klasa: Master
Qyteti: elbasan
E-mail: abla.kitty@hotmail.com


Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më të përhapur apo më saktë të kudo gjendur nëpër çdo vatër familjare . Le ta minimizoj pak horizontin e kësaj problematike e të fokusohem tek vendi im Shqipëria , e cila jo e përcaktuar nga shifrat më shumë sesa nga mentaliteti , është prej kohësh bartëse e dhunës në familje .
Është kjo fjale mjaft e ashpër , që furishëm ka qënë bazë në median e shkruar apo vizive , por edhe në bisedat mes qytetarëve të thjeshtë , të cilët thuajse japin idetë e tyre në vija të përgjithëshme e hera-herës cojnë në mendje situata të dhunës të përjetuar nga vetë ata . Ç’ka vlen për tu theksuar është fakti se , dhuna në familje , ky ekstrem në këtë marrëdhenie me bazë lidhjen e gjakut , mbetet e tillë , çështje e trajtuar për një çast , e cila humbet diku mes fjalësh .
Gjithcka që ka lidhje me familjen, sjell ndikim në shoqëri e jo vetëm në pjesën e prekur nga ky fenomen, por tek të gjithë ne , duke konkluduar më pas në gjëndjen e gjithanëshme sociale tonën . Familja shqipëtare , ka pësuar mjaft ndryshime me kohën , duke kaluar nga ajo matriakale në familjen patriakale . Ditët e sotme tregojnë që realiteti ka mbetur në vend , është strukur në sferën gati të hekurt të mentalitetit dhe gratë shqipëtare vuajnë nën petkun e dhunës , qoftë kjo fizike, psikologjike apo sociale , të ushtruar ndaj tyre. Femra , si pjesa më e brishtë e shoqërise sonë , e cila me veprat e saj ka thurur histori , sot cënohet .
Faktorë të shumtë, por me ndikime të njëjta, bëjnë të mundur thellimin e plagëve shoqërore , ngurtësimin e mentalitetit si dhe thyejnë padrejtësisht jetën dhe personalitetin e shumë fëmijëve , një element kyç pësues i dhunës.Shpesh është thënë ,që ky fenomen ka si bazë gjininë , pra shumë meshkuj duke e unifikuar vetveten me forcën fizike , synojnë të zgjidhin situata të shumta duke aplikuar dhunë në familje , më se shumti tek bashkëshortet e tyre. Kjo paraqet cënimin e plogështise dhe brishtësise së të dobëtit (kjo në aspektin fizik) , siç janë femrat apo fëmijët .Në dukje , ky ‘’privilegj ‘’ për meshkujt I jep atyre potencë në shoqëri dhe I ngre ne majat e elitës , por ç’është e vërteta , aplikimi I dhunës nga ana e tyre , sjell një deformim e prishje të idealeve personale dhe përçarje të ekuilibrit familjar në çdo spektër të mundshëm.
Figura e fëmijës , bëhet pre e mijëra pasojave , që jo vetëm ngjyrosin me të zezë horizontin individual, por edhe atë të mbarë shoqërisë sonë. Ç’është e vërteta , vendi ynë gjithnjë ka qënë bartës i të tilla situatave , duke u mbyllur ndaj prespektivave të reja e përparimeve galopande të kohës .Aplikimi I dhunës në familje , është një njollë , të vilën nëse ne nuk perpiqemi së bashku ta fshijmë , do të bëhet pjesë e pandarë e forces së zakonit shqipëtar.
Femrat shqipëtare , sikundër çdo femër në botë , meritojnë vizionin e së ardhmes të sigurt në aspektin emocional e social si dhe zbatimin në praktikë të të gjitha të drejtave, që krenare qëndrojnë në kushtetutën shqiptare , por realiteti tregon të kundërtën.Vendin e bën shoqëria e aktet e saj , të cilat kur hasin mospërputhje me legjislacionin sjellin ngërçe ,ndonjëherë të pazgjidhshme. Por , e mira në këtë temë të trajtuar qëndron tek fakti se ne mundemi. Shoqëria shqiptare mundet të ndryshojë vendin , duke e filluar këtë ndryshim nga vetja .
Dhuna ne familjet tona , dhuna ndaj grave e nenave tona , eshte nje akt I rende, qe prek rende ndjenjat sublime e I rrezon virtytet e gjithkujt prej nesh. Jemi ende ne kohe te sulmojme se bashku erresiren qe shkakton kjo problematike; te forte ne aspekt intelektual le te bashkohemi per tu bere barriere e saj e keshtu ti hapim vend mireqenies se famijles shqiptare me ne qender gruan ,burimin e jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: abuzimet dhe llojet e saja.
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna dhe seksuale . Abuzimet fizike janë : Rrahja e adoleshentëve ,dhuna në familje . Abuzimet fizike Rrahja me rrip/thupërr/këpuc/dhe me gjëra t...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia,BE,integrimi
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me qëllim që t’u jepeshin fund luftërave,të cilat kishin përçarë kontinentin e vjetër për shekuj me rradhë,dhe të garantonte një jetë të qetë...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshir...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Erlind FAHRIU · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Emigracioni
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...




Komentet e fundit!

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: Shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com