Data e postimit: 2014-10-06 23:13:15
Lexime: 128595
Natyra Eshte E Cmuar
Lloji: Ese pershkruese
Tema: natyra
Autori: Steisi
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 4a
Qyteti: Elbasan
E-mail: steisi_ziu@hotmail.com


Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte.
Kur viziton zonat e paprekura nga njeriu,qe i ka krijuar vete natyra,ah,po,ajo eshte ndjesia me e bukur.Kur sheh malet e ngritura me krenari,me majat e mbushura me debore,kodrat,luginat,fushat e gjera plot lule e bar te njome,ai eshte gezim.A nuk do te ishte bukur sikur njeriu te bente qe cdo pjese e tokes te ishte e tille,plot lule e bar te njome,plot male,kodra e fusha ku kullotin bageti,cdo cep qe degjohen cicerimat e zogjve.
Do te ishte mrekulli!!!Do te ishte shperblimi ndaj te mirave qe na dha planeti Toke,qe na dha vete natyra!!!TE GJITHE DUHET TA DUAM NATYREN!!

Vepra te ngjashme
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Natyrës Me plot gjelbërim Me pemë dhe fryta Me plot lule dhe freski Sjell plot gëzim Natyra jon...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Gresa Zymeri · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shëtija
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë vere gjithë natyra binte erë freskie, jeta kudo shkëlqente.Muzika buqiste në çdo zemër , dhe në të rejat kënga rridhte vetvetiu . Gëzimi i madh...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: Melisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Uji
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjedisi
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua ng...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: M.P · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te ikesh nga vendlindja do te thote te vdesesh nga pak ''
Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vendlindja.Por a valle,a e kthen koken pas dhe te mendosh se sa fetyra te perlotura u bene nga ikja jote.Cdo gje familja,te aferm,shoket e tu pikellohen nga ky...




Komentet e fundit!

Emri: 1234
Email: haxnelex@gmail.com
Komenti:

Emri: 2
Email: 2@hotmail.com
Komenti: 2

Emri: adrela
Email: adrela@gmail.com
Komenti: A i respekton vete ti keto rregulla te natyres? A je vertet nje person qe e do natyren? A kenaqesh me harmonine qe te jep natyra?

Emri: drinela missi
Email: drinelamissi@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: drinela missi
Email: drinelamissi@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: drinela missi
Email: drinelamissi@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: atsero atagj
Email: atsero@gmail.com
Komenti: uau sa bukur per moshen qe ke dheunu ne klasen e 5 jam dhe ne klase jam me e mira per pershkrime te bukura .me lejo te te jap nje keshille te vlefshme :"Nese do te behesh nje shkrimtare e njohur esesh pershkruese atehere drejtohu te nje liber

Emri: Ela
Email: ealishallari@gmail.com
Komenti: ese eshte e bukur por shume e shkurter pra duhet te punonit me shume dhe do te dilte nje ese fantastike por gjithsesi me keni ndihmuar shume me kete ese

Emri: evisa
Email: visavisa@hotmail.com
Komenti: "Malet e ngritura me krenari..." ia ke futur kot Pa lidhje

Emri: leonora
Email: leonoranora@hotmai.com
Komenti: mund te ishte pak me mire


Emri: anitaa
Email: anitagashi@gmail.com
Komenti:

Emri: ghadgs@lvlvlv.com
Email: gagaha@lvlvlv.com
Komenti: Eat my dick

Emri: YourLiterary
Email: YourLiterary@gmail.com
Komenti: Shume bukur ben

Emri: Omela
Email: or.ne@la.com
Komenti: Shume bukur

Emri: Ben
Email: Ben.2@live.com
Komenti: Natyra është gjëja me e bukur në botë.Ajo është vet ne.Edhe poetët frymëzohen nga natyra.Frymëzohet nga zogjtë që cicërojnë,nga lulet shumëngjyrëshe e.t.j. Por njeriu është aq egoist sa përfiton nga natyra dhe nuk kujdeset për të. Njeriu pret pemë pafund, e ndot mjedisin me tym fabrikash dhe me plehra, dhe me shumë gjëra të tjera. Njerzit duhet të mësojnë të mos jenë egoistë dhe të duan natyrën!

Emri: Alb Gaming Tv
Email: alonsoselmanaj@yahoo.com
Komenti: Bravo!Shume bukur e keni shkruar.Ju lumte!E meritoni nje trofe

Emri: bukurshkrim
Email: drejt-shkrim@live.com
Komenti: /\

Emri: me numra
Email: 123-456@live.com
Komenti: ky pershkrim eshte shum terheqes ka fjal te veqanta por duhet te shtosh edhe diqka

Emri: tina
Email: ti.na@live.com
Komenti: eseja shume e vecante jane perdorur fjale shume te vecanta

Emri: lulja
Email: lu.l@ja.com
Komenti: natyra ku jetoj une esht e bukur vendin ku banoj une ka marrur nje arom shum te bukur .kopshti eshte gjelberuar , pemet filloj qe te lulezojne ,lulet kane marrur ere shum te kendshme.


Emri: arusha
Email: arusha@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Adela
Email: Adela_13@yahoo.com
Komenti: shum faleminderit steisi per kete shkrimin qe ke bere sepse ne nje detyre kam pasur te shkruaj disa mendime rreth natyres shuuuuuuuuuum bks te lumte

Emri: rugen
Email: rugen@gmail.com
Komenti: /wi

Emri: desi
Email: desi.kokoli@live.com
Komenti: sh.bukur me pelqen mendimet qe ke dhene

Emri: u.n.e
Email: djsndidb@yahoo.com
Komenti: Mir qe nk di te besh nj ese por pse e hedh ktu . Eseja permban hyrjen zhvillimin e mbylljen mir qe nuk iu je pernbajtur etapave por ke bej Ca fjal mend per heren tjt . skandalozeeeee

Emri: ssssssssss
Email: inaina@gmail.com
Komenti: /m]

Emri: uneune
Email: une.une@yahoo.com
Komenti: kot fare.1 nga eset me skandaloze ne bote dhe ato qe kam degjuar e lexuar.duhet te shkruash me bukur

Emri: arusha
Email: arusha@hotmail.com
Komenti: shumee bukur

Emri: Arber Cupi
Email: arber.cupi@outlook.com
Komenti: Shume e bukur.

Emri: Ariana
Email: Ariana@live.it
Komenti: Shume e bukur


Emri: mfmkfmkf
Email: fksmksfm@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: anita imeraj
Email: nita@hotmail.com
Komenti: shum shum bukurrrrrrrrrrrrrrwin

Emri: erzana
Email: erza@hotmail.com
Komenti:

Emri: Me shkronja
Email: 123_321@hotmail.com
Komenti: Është shumë e bukur

Emri: hhhhhhhhhhh
Email: wow@yahoo.com
Komenti: nice

Emri: ertjola
Email: ertjola12@live.com
Komenti: shume e bukur dhe domethenese

Emri: shantal
Email: shantal@yahoo.com
Komenti: nice!

Emri: emanuela
Email: altinbulla@hotmail.com
Komenti: /

Emri: ewsta
Email: face.123esta@outlook.com
Komenti:

Emri: xheni
Email: xhenixhen41@yahoo.com
Komenti: wwaa sa bkr per nji bebe te kls 4 )))


Emri: maite
Email: maite@me.com
Komenti: shume e bukur por do te ishte mire sikur t'i zgjeroje pak me shume ato fjalite me mendime

Emri: ani`
Email: ani.bodurri@gmail.com
Komenti:

Emri: beren saat
Email: or.ne@la.com
Komenti: Bu makale sadece güzel değil, ama aynı zamanda bize bilgili, güzel çevreyi temiz tutmak için

Emri: ana
Email: www.annna@yaooo.com
Komenti: güzel όμορφα

Emri: tafus
Email: andigjerkaj@gmail.com
Komenti: kooootttttttttttttt

Emri: maira
Email: maira2@lahotmail.com
Komenti:

Emri: Ju ju
Email: Ju ju @ hotmail. Com
Komenti: Sh. Bukur

Emri: vk
Email: vk@hotmail.com
Komenti:

Emri: hjjg
Email: yg_jg@yahoo.com
Komenti:

Emri: filan fisteku
Email: filan@yahoo.com
Komenti: bravo vrt shum e bkr


Emri: juju
Email: jurinikolla23@gmail.com
Komenti: bukur shm

Emri: era
Email: er.a@era.com
Komenti:

Emri: gerta
Email: enushi.eni@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: si te nanes tane
Email: aaaa@hotmail.com
Komenti: aaa

Emri: klea
Email: kl.ea@live.com
Komenti: Me perlqen shume,sepse ke perdorur fjale te bukura,ke perdorur edhe shprehje te ndryshme per mbiemrat e bukurive te natyres...Pervec kesaj kjo ese mbart nje kuptim dhe nje mesazh per te gjithe ata qe demtojne natyren

Emri: Ornela
Email: or.ne@la.com
Komenti: wow gjeja me e bukuur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com