Data e postimit: 2016-01-13 20:10:59
Lexime: 11955
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Tema: pranvera
Autori: lola hoxha
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: 8
Qyteti: kavaje
E-mail: lola hoxha@live.it


Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht .
Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te paster ,qielli ngjyre blu dhe rrezet e diellitqe bien ne toke i japin asaj nje ngjyre te bukur .
Jam duke ecur ne barin e gjelber dhe po mblidhja lule me ngjyra te ndryshme dhe me aromen e tyre te kendeshme dieja eren qe me binte ne fytyre dhe ajeri i paser ishte nje moment i kendeshem.

Vepra te ngjashme
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: puna
Sa do te doja Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberim ajer te paster e shum gjera te bukur zogj qe kendojn bukur dhe nga kenga e tyre e bukur lulet lulezojn eshet e sigurt se kur nje bot e bukur do te ndrysh...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: ledia hamata · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Lule ngado shoh, lule me shume ngjyra mbi petale vallezojne fluturat e lira. mbi petale diellin ua fal natyra. aroma te kendeshme ne oborrin tim vijne nga lulet qe i mbolla me gezim. e ku ka me bukur te duash te bukurat lule ti mbjellesh me...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Pranvera
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e këndshme që kishte lulëzuar lule të bardha. Sa kënaqesi kur e dëgjojë valsin e pranverës, kenga e zogjve e zbukuruan stinen tone më te bukur, ...




Komentet e fundit!

Emri: Ina
Email: Ina@hotmail . Com
Komenti: Shame te bukura yll

Emri: Eleni
Email: Qirollarieleni@gmail.com
Komenti: Shume tekste te bukura.

Emri: alev hysaj
Email: alevhysaj@hotmail.com
Komenti: shume e bukur FANTASTIKE

Emri: Alesio hoxha
Email: Alesiohoxha@live.com
Komenti: Weee sa mkeni nimu

Emri: anna anna
Email: annaanna@hotmail.com
Komenti: bukurrrrrrr like pershkrime/fu

Emri: sara khan
Email: sarakhan@hotmail.com
Komenti: na hapi barkun

Emri: lal
Email: ddd@live.com
Komenti: jo keq e bukur hajt po ka edhe me mire

Emri: eleni
Email: eleni.eleni@hotmail.com
Komenti: shum e bukur...

Emri: kristina ina
Email: kristinaina@live .it
Komenti: me pelqen shume eshte shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com