Data e postimit: 2012-11-04 11:38:47
Lexime: 9794
me nje kenge zemre shqiptare,me gjakun qe rrjedh per liri, me shqiponjen dykrenare, ne do ta bashkojme kete shtet, kete popull, kete komb.
Foto
Lloji: Ese vleresuese
Tema: 100 vjetori i pavaresis
Autori: Aisha
Shkolla: Perla
Klasa: 8
Qyteti: Vlore
E-mail: petaniluis@yahoo.com


me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popull, populli i kombit shqiptar u treguan aq trima dhe te duruar sa qe munden ta perballonin luften qe nga fillimi e deri ne fund te saj. Trimat qe derdhen gjakun e tyre per liri u quajten deshmoret e kombit, dhe keta deshmor nderohen gjithmone ne daten 5 maj. Deshmoret e kombit luftuan per liri prandaj ne sot festojme 100 vjetorin e pavaresise. Ne kete 100 vjetor pavaresie mbizoterojne kudo flamuret kuqezi dhe duke qene se Shqiperia ben 100 vjet e lire, te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhen bashkohen si komb i tere dhe e festojne kete 100 vjetor duke e bere ate te paharrueshem. Me nje knge zemre shqiptare, me gjakun qe rrjedh per liri, me shqiponjen dykrenare,ne e bashkojme kete shtet,kete popull,kete komb.

Vepra te ngjashme
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...




Komentet e fundit!

Emri: Ajnure
Email: didi_ila@hotmail.com
Komenti: `Me thon :V /

Emri: Diart
Email: dia_diti@live.com
Komenti: Adem Jashari ishte heroi yne ai ishte me trimi ne kosovë ai neve na mbrojti me te gjithen fuqin e tij

Emri: leondina
Email: enverselmonaj@hotmail.com
Komenti: shum shum te bukura veq vazhdoni

Emri: klevi
Email: klevilleshi@hotmail.com
Komenti: very nice Aisha shume bkr

Emri: liana
Email: liana@hotmail.com
Komenti: me pelqen shum

Emri: GRANIT
Email: GRANIT-IB@MSN.COM
Komenti: SHU E MIR TO KOKA TE LUMT

Emri: anxhelina
Email: linamorina2010@hotmail.com
Komenti: shum bukur aisha

Emri: lola
Email: lola-lejla@live.com
Komenti:

Emri: agnesa
Email: ola,lola@hotmail.com
Komenti: o shum e mir

Emri: donjeta
Email: donjeta-bytyqi@hotmail.com
Komenti: shume e bukur


Emri: Elona
Email: elon.aa@live.com
Komenti: Me pelqen shume

Emri: qendresa
Email: une.ti@live.com
Komenti: me te vertete me pelqenn pa mase

Emri: qendresa
Email: une.ti@live.com
Komenti: me te vertete me pelqenn pa mase

Emri: danilea
Email: daniela-dani@live.com
Komenti: shum e mir te lumtë

Emri: dona
Email: dona onna@live.com
Komenti: aisha bravo ese e bukur

Emri: vale
Email: pireci_rrebel@hotmail.com
Komenti: shum mire Aisha

Emri: vale
Email: pireci_rrebel@hotmail.com
Komenti: shum mire Aisha



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com