Data e postimit: 2013-03-26 20:12:54
Lexime: 5993
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbasdite Vone
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen?
Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit.
Dukej sikur gjithcka ishte peisazh
I bukur i paperseritshen i syve. Nje banket me figura qe ushqejne, gezojne, qe transportojne, surprizojne dhe shpetojne. Qe injektojne pak besim. Ne fillim me pelqente drita e ores tre mbasdite ne tetor; por tani preferoj ate te ores kater, ne dimer.
Ajo qe rrotullon pritjen e pemeve. Ajo qe reflektohet ne detin e karaibeve. Ajo qe reshqet mes hoteleve te shkelqyera. Ajo qe shtrihet mbi horizont dhe kthehet ne muzg. Ajo qe filtrohet nga dritarja per te ndricuar nje vend. Ajo qe vjen te thote mirupafshim ndersa jemi duke shkrojtur, duke u perpjekur me kokefortesi qe genjeshtrat te perulen Perpara te vertetes. Rruga eshte vetem. Vazhdon te jete kur dal drejt se ardhmes. Era me ndihmon te godas. Shpalos krahet. Ndonjehere luaj verberisht. Kaloj dhe mbyll syte. Aspiroj parfumin e mbasdites dhe gati sa nuk fluturoj, por me mund frika e takimit dhe ndaloj qe te hap perseri dritaret. Atehere kaloj kohen me hijen time permbi rruge. Ne te vertete jam une qe ndjek hijen time.
Vazhdoj te ndjek hapat dhe shikoj levizjet e saj, gjurmet ne duart e saj te medha por intensive duke simuluar qe te drejtoje orkestren e hijeve te bardha. E ecura e saj e ndritshme, e zakonshme e pashqetesuar qe lirisht me duket hija ime. Ne veshet e mi tingellon dicka si anestezi, esence, gjeste...derisa arrij ne nje qoshe dhe
Ndaloj te pres, te kercej, te kendoj, dhe te qesh. Gjithcka ndodh ne minuta, te gjata si perjetesia...dhe une mendoj ne humbjen e atyre mbasditeve te paperseritshme dhe te parekuperuara me. Ne kete magji qe iken dhe ne te njejten kohe vazhdon te mbetet ketu, gjithmone ketu.

Vepra te ngjashme
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam...
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon. Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dh...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: Shqiponja · Lloji: Romane · Tema: Zhgenjimi
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim imagjinar
Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet i bukur, i lavdishem qe perqafon buzen e ekzistences. Kur per nje moment te merr gjumi dhe qetesohesh, lumenj te argjendte lundrojne afer teje si fije te ...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Takimi me "veten tende"
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajze qe e ka zene gjumi,nje tjeter po degjon muzke dhe ja aty shikoj veten time..energjike e qeshur. Ajo po vjen drejt meje e me pyet: "Kush je ti?" Dhe un i ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: ira · Lloji: Poezi dashurie · Tema: je i vetmi per mua
po eshte e vertete te dua me shume se gjithcka ti je per mua t dua sa nuk e ke idene por se kupton se ti nje tjeter dashuron vetem ty te shoh me buzeqesjen tende te paharrueshme kur papritur zgjohem dhe shikoj qe gjithcka harrohet me vjen shume keq per ke...




Komentet e fundit!

Emri: geralda
Email: martin.jol@yahoo.com
Komenti: waw shum bkr :*



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com