Data e postimit: 2015-04-02 15:51:51
Lexime: 6420
lulja
Lloji: Ese informuese
Tema: lulja
Autori: medina shijaku
Shkolla: 3 deshmoret
Klasa: 5a
Qyteti: Kavaje
E-mail: medina.titi@yahoo.com


lule,lule vogel ti lulezo
shpirtin tim te vogel ti ma gjallero
aroma jote kendeshme
shpirtin me kenaq
nuk te bej keq
vec arome te marr

Vepra te ngjashme
Autori: ledia hamata · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Lule ngado shoh, lule me shume ngjyra mbi petale vallezojne fluturat e lira. mbi petale diellin ua fal natyra. aroma te kendeshme ne oborrin tim vijne nga lulet qe i mbolla me gezim. e ku ka me bukur te duash te bukurat lule ti mbjellesh me...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi lirike · Tema: Druri i lirise
Une kosovar i vogel, flas me shpirtin tim, kerkoj paqe e lumturi, ne Presheve e ne Prishtine. Kerkoje fusha me blerime, kenge e lule plot, Mitrovicen nen...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: ada · Lloji: Poezi lirike · Tema: 8 marsi
Cila lule ka emrin tënd, Dhe është për ty moj nënë Ska emër nuk gjindet Askush se ka thënë E vetmja lule që ska gjemba …Je ti Ooo nënë… Cila lule të gëzon Moj nënë, Ska emër nuk gjindet Se kanë thënë. E di nënë ...
Autori: ANONIM · Lloji: Poezi personale · Tema: Trëndafilat e zemrës sime
Në një kopsht të bukur, nëpër hije e dritë, Trëndafilat e zemrës sime rriteshin me kujtime. Ata bënin valë në errësirën time, Ngrinin lartë shpresën dhe dashurinë. Trëndafilat e zemrës sime, simbole e bukurisë, Ngjyrëzuar në hi...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: flori · Lloji: Tregime per femije · Tema: drame ;7-8 marsi
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke moj bije qe je zgjuar kaq heret lea;kam ekskursion moj nene dhe me duhe e shkoj me heret se diteve tjera (vajza mendoi se nena nuk do te besonte ,por papri...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Kosovarja
Kosovarja e vogel ne lufta ka marr pjes Hej gjith kur na degjohej Le ta din per bes Plot guxim qe kosovarja ne luft ka marr pjes Kosovarja vogel vallen ka vallxu Hej gjith kur na degjohet Lufta pa pushu Plot guxim qe kosovarja vallen ka vallxu ...
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Pranvera
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e këndshme që kishte lulëzuar lule të bardha. Sa kënaqesi kur e dëgjojë valsin e pranverës, kenga e zogjve e zbukuruan stinen tone më te bukur, ...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...




Komentet e fundit!

Emri: bradish
Email: psyroxx_eg@outlook.com
Komenti: shum bukur zmr

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Shume shume shume bukur zemer! Ti je Miss-i im! Por jo vetem per mua por per te gjithe njerezit qe ti njeh.

Emri: BRISI
Email: BRI@hotmail.com
Komenti:

Emri: BRISI
Email: BRI@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh sh sh bkr zmr...je missi im



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com