Data e postimit: 2020-11-26 14:44:41
Lexime: 2191
Tymi i zjarrit te pa ndezur
Lloji: Ese filozofike
Tema: filozofi e jetes
Autori: BAHE
Shkolla: MEDRESEJA "ALAUDDIN"
Klasa: 10/2
Qyteti: Prishtin
E-mail: elvirbytyqi99@gmail.com


Kapitulli 1
DESHIRA IME FAQE 1
Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne kete bote eshte bere e padurueshme nuk e di kujtt ti besoj apo ke ta dashuroj dua te ik nga ky ferr i embel por parajsa dyert mi ka mbyllur,e ky ferr nganjeher me kap per fyti e nje rryme zjarri me percellon trupin e me thot 'MJAFT MJAFT ORE MJAFT,Mos shkruaj e Mos duaj. a nuk e sheh? ti je i mallkuar askush nuk te do.


DESHIRA IME FAQE 2

A thua a nuk ka mbet vend ne parajs qe i kam dyert e mbyllura? a thua a me te vertet jam i mallkuar? apo Ferri tallej, jam i frikesuar me shum se i tmerruar,po ndegjoj keng klasike te me qetsonte deri kur erdh ferri e me tha un nuk genjej.u qudita,ai po ulte koken,e pyeta:"qke ore ferr ti kurr nuk e ke ulur koken?" mu pergjigj:"Ore djalosh me dhimbsesh se je i ri,e shoh se si nuk dozohesh na ky ferr i urryer e i lyer me te zez e te kuqe brenda."


DESHIRA IME FAQE 3
Duke ndegjuar Muzik Klasike(bethovenin) mu kujtua femijria te qeshurat,te qarat,te Mirat,Te Keqiat te tjeret dilnin luanun futboll un rrija brenda me Shokun tim "LIBRIN" cdo dite lexoja derisa e kuptova per vendin ku jetoja,po jetoja ne ferr,Bota eshte e njejt si zogu qe fluturon veqse pa leviz krahet (pra po bie ama zogi bie)Ama Zogi bie ne toke ndersa Bota ku do bie?

DESHIRA IME FAQE 4
BOTA eshte mizore eshte nje vend pa mendime e plot probleme,Njerzt nuk i kuptojn Njerzt tjer sikurse te i flasesh nje Kafsheje biles ta permend ne kete kohe qe po jetojm kane me shume rrespekt per Kafshet sesa per Njerzit ,Bota po perfundon,Thojn se e kan hequr e e kan larguar racizmin e kendej ende kane ligje te veqanta per njerzit me ngjyre.


DESHIRA IME FAQE 5
Por a ja vlen? A aq qenkan te ndryshem? Ps nuk po i ndihmojm njeri-tjetrin si dikur por ende te njejt ende te vdekur me shum se te gjalle,Me fal RACIST nese te preka por ju vleni me pak se nje kokerr KRIPE,cdo jete ka vlere.

SHPRESOJ TE JU KEN PELQYER KETO FAQE NESE JU DESHIRONI DO JAU SHKRUAJ EDHE TE GJITHE KAPITULLIN APO EDHE TE GJITHE LIBRIN.JU PERSHENDES.

Vepra te ngjashme
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Lena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me muaj e vite te tera. Sa me shum qe kalon koha aq me teper e kupton se sa e bukur qe eshte jeta dhe me plot befasira. Siq dihet qdo njeri ka deshira nje pre...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: TI
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum pas 1000vjetesh cohem perseri une ti godite thelle ne shpirtin tim me habite me ate perqendrim kur me syte e tu ti me shikon fillojne mendimet koka m...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...




Komentet e fundit!

Emri: Askushi
Email: Askushsorrushi@gmail.com
Komenti: GUNZ UP GUNZ UP JAM MA I FORTI NE MARKET, KAM FABRIKEN PLOT ME SHTTT, KTO KE NA I MARRIN KREJT, KTO KE NE KREIJ FURNIZOHEN SIDO QE TE JETE SITUATA, NESE JU DO KONKURONI UNE E DI C'KENI SHKERDHATA. VJEN NGA NE GJITHCA PARA SE ME ARDH TE JU, PARE CASH OFERTA PA FUND, LAJME SHUME HESAPE T'LIGUJDUM, ZARF ME EMRA BRENDA NE TE EDHE NJE PLUMB, GUNZ UP CLICK BANG JE TU QI ME WRONG GANG......

Emri: Aqifi
Email: Aqifkopertoni@gmail.com
Komenti: JAM CIKLOP NE HIP HOP UN PER JU JAM ZOT MOS ME SHTYNE NE GJUNAHE ME JU CU NE TJETER BOTE.

Emri: X
Email: eraldib5@gmail.com
Komenti: mua po, bravo.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com