Data e postimit: 2014-11-02 16:59:05
Lexime: 23473
Nese ke humbur guximin ke humbur vetveten.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: te jesh vetvetja
Autori: Nuk ka rendesi
Shkolla: Bardhyl Popa
Klasa: 9c
Qyteti: Elbasan
E-mail: nuk-ka-rendesi@hotmail.com


Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te ishte zhvilluar akoma dhe me shume . Nese sdo te kishte guxim nuk do te egzistonnte demokracia dhe nuk do te kishte luftr te cilat beheshin pr te mbrojtur te drejtt e popujve nga pushtuesit e shumte.Te jesh i guximshem ne ditet e sotme do te thote shume.NQS humb gixumin ke humbur vetveten .Te jesh vetvetj e kte realitet te shpifur eshte dick teper e veshtire.Nje pjese e madhe jona e ka humbur guximimn ,sepse nuk jane te afte te perbllen me disa sfiida te veshtir q n perball jeta.Ne kte bote qe te jesh i repskuar duhet te gejesh shume , me pak fjaale duhet te shtiresh sikur je dikush tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Sfr · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njohja e vetes
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fshihen brenda teje.Te jesh vetvetja do te thote te flakesh tutje cdo mendim apo fyerje te njerezve te ndryshem.Te kuptosh qe askush nuk eshte perfekt.Ji i c...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Klea · Lloji: Analize letrare · Tema: Virtyti dhe vesi
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njerez plot virtyte dhe te tjere plot vese nuk jemi te gjitheve njesoj edhe pse deshira per te qene te githe plot virtyte eshte e madhe. Kushdo mund te jete I ...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: koooottttttttttttt fare me ket detyre mora 6

Emri: gtyuygfyuu
Email: sdftxdfgfdfgy@hotmail.com
Komenti: Shume e shkurter dhe me probleme drejtshkrimore.Duhet hequr kjo fjalia e fundit nuk ka fare lidhje me guximin.

Emri: linda
Email: l@gamail.com
Komenti: volla e mir 5 e kom mar me ket ese koti

Emri: ergi
Email: ergi@gmail.com
Komenti: Kottttt

Emri: esmeralda
Email: A@GMAIL.COM
Komenti: shum e shpifur ...:-P

Emri: Gerald
Email: geri.haxhiu@ymail.com
Komenti: Mir po shume i shkurter

Emri: matea
Email: mateaqazolli@yahoo.com
Komenti: kot fareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: 788
Email: 78@yahoo.com
Komenti: kot

Emri: Vesel
Email: elinezha37@gmail.com
Komenti: Eshte e shkurter

Emri: puthesi
Email: ai@gmail.com
Komenti: Film mi bere detyrat


Emri: Genti Elb
Email: genti-10@hotmail.com
Komenti: Flm mi keni bo detyrat sh mir tha mesuesja

Emri: mishel12
Email: mishelleka22@gmail.com
Komenti:

Emri: sara hoxha
Email: sarahoxha685@gmail.com
Komenti: Shum pa lidhje po bkr

Emri: a
Email: A@GMAIL.COM
Komenti: shume kot

Emri: bhnfgvjh
Email: A@GMAIL.COM
Komenti: Duhet te ishte me e zgjeruar dhe kjo fjalia e fundit nuk ka fare lidhje me guximin.

Emri: askushi
Email: A@hotmail.com
Komenti: shm e shkurter dhe e paplote -_-

Emri: kevi kadrija krume.
Email: kevi-10@live.com
Komenti:

Emri: kevi
Email: kevi-10@live.com
Komenti:

Emri: ai X-i
Email: aiX@hotmail.com
Komenti: thnx per ket esen se mi ke bo detyrat

Emri: a
Email: A@GMAIL.COM
Komenti: A



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com