Data e postimit: 2014-06-07 16:37:55
Lexime: 5185
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ju lutem lexojeni dhe komentoni te gjithe
Autori: aaann
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4 Rruget-shijak
E-mail: an.feel@tre.net


jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?

Vepra te ngjashme
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Hani alija · Lloji: Tregim · Tema: Cirkona e art
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin: Dy vëllezër të fuqishëm dhe të hijshëm, Tomorri dhe Shpiragu, u zunë për një vajzë të bukur pas së cilës të dy kishin lënë mëndtë. U zunë aq fort e aq shumë saqë fillu...
Autori: L · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Hipokrizia
Nëse dëgjoni për vdekjen time, ju lutem të mos vini dhe nëse vini,mos u pikëlloni takohuni me miq të patakuar prej kohësh Qeshuni Nëse u thonë të mbani arkivolin tim Jo,mos pranoni mos mbani mbi duar vdekjen vij vetë Nëse u ...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: te behemi me te ditur
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Lopa e zezë,qumështi i bardhë ! Lufta është kurorë e sakrificave dhe e mundimeve ! Miku i keq ,kripën në sy ta hedh !
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Gjurme
Te lesh gjurm ne jeten e cdo personi nuk eshte e leht por eshte e bukur . Gjurmet jane te thella ndaj ngelen gjate ne mendje , risillen ne kujtime tona , here na lumturojn e here na trishtojn . Ka nga ato gjurme qe len plag ne shpirt , mezi sherohen , ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Pranvera Lopët po pëllasin Fëmijët po lozin Kuajtë hingëllijnë Era frynë Bujku nis punon Nën dritën e diellit Mali shkëlqen Piktori pik...




Komentet e fundit!

Emri: rineta
Email: rineta_salihu@hotmail.com
Komenti: shum e mir me ka pelqyare shum thex

Emri: Jona
Email: Jonarany@hotmail.com
Komenti: 5 gropa jane. 2 me uje e 3 pa uje

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sigurisht qe do gjihej se e yhjeshte ishte

Emri: un
Email: uneti@hotmail.com
Komenti: gropat serish 5 ngelen por me uje ngelen 2.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com