Data e postimit: 2017-12-16 20:01:00
Lexime: 2565
gjeegjeza
Lloji: Gjeegjeza
Tema: te behemi me te ditur
Autori: anonim
Shkolla: avni rustemi
Klasa: 8a
Qyteti: kukes
E-mail: fatlindbasha16@gmail.com


Majën nën thikë
fillon të hollohet,
shënon vizë-pikë,
por ngadalë shkurtohet. (ispaL)

Zë vend në tokë,
ateron nga lart,
dielli kur bie,
atëherë bën baltë. (aroB)

Vjen nga burimet
ndalet përpara digës
furnizohen turbinat
i kundërvihet errësirës (Uji i liqenit artificial)

Duket tamam si shtëpi,
katër mure,një Çati
njëmjë veta brenda ka
që punojnë pa ja da (Zgjoi dhe Bletët)

Si sahati tik e tak,
punon ditë e natë,
por po ndali sado,pak,
nuk kurdiset prapë. (armeZ)

Mbi dy brigje,qëndron shtrirë,
këmbët n'ujë ngulur mirë,
përmbi të ,makinat shkojnë,
nën të ujërat gurgullojn. (arU)

Hunda e mprehtë,koka e fortë
bishti futur nënjë gropë,
drun'e lartë gjer te retë,
e përmbys fët e fët. (Sëpata)

Kasht'e kokrra i hanë bashkë,
por të ndara i nxjerr jashtë. (makina fshirëse)

Vepra te ngjashme
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Fiorina · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjejgjeze
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. Si sahati tik e tak, punon ditë e natë, por po ndali sado,pak, nuk kurdiset prapë.
Autori: ardonita deliu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
Të gjithë sa shkojnë, Me këmbë e coptojnë, Të gjithë sa vijnë, Me këmbë e grijnë. rruga Mbi dy brigje, qëndron shtrirë, Këmbët n'ujë ngulur mir...
Autori: ardonita deliu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
Të gjithë sa shkojnë, Me këmbë e coptojnë, Të gjithë sa vijnë, Me këmbë e grijnë. rruga Mbi dy brigje, qëndron shtrirë, Këmbët n'ujë ngulur mir...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: L · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Pendesa e një burri dhe përballja me dëmet e bëra
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujërat, o Qiell që shkëlqen nga errësira.Boll më!Rri aty ku je!Po pse ? C'bëra unë?Qielli i ka këto.Jo mos u shfajëso!Me ato që i bëre Diellit,ai k...
Autori: Abdulkerim Gjediku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Të vuash
Dashuria, Ndjenja që nuk mund ti rezistosh dot. Të tërheq zvarrë nëpër gjurmët e saj të errëta. Çdo gjurmë e ka një vuajtje, çdo vuajtje e ka një mbarim, ah, dashuria, është ngulur thellë në shpirtin tim. Të bën të mendosh, ...
Autori: festina · Lloji: Ese filozofike · Tema: ta drejtosh jeten me mencuri
Mbi qiejt pa kokë të indiferencës së kohës shkruaj me gërma të trëndafilta kohën e ekzistencës time aktuale 9.56 minuta po vete e 57. Fillimi i një revolucioni shpirtëror, mbase është rilindja, mbase fundi im, rrjedhja graduale e përditshm...
Autori: Athina · Lloji: Fjale te urta · Tema: Mencuria
Mençuria Dinaku të shkon ujë nën rrogoz. JUG Dita e mirë, që menatë njihet. ARBËRESHËT Dita me diell duket që në mëngjes. MYZEQE Djathin, mirë që e hëngri miu, po shëllirën kush e piu. ELBASAN Duhet ndarë kashta nga kokrrat. VLORË ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com