Data e postimit: 2013-02-12 13:33:52
Lexime: 13051
Jam krenar/e qe jam Shipetar
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
Autori: polina
Shkolla: Gjok.P.Shqipetari
Klasa: 7b
Qyteti: pogradec
E-mail: polina.poli25@hotmail.com


shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar deri te iliret.shqiperi ka njehistori qe cdo shqiptar krenohet me te ,se ne jemi shtet i vogel per siperfaqe por i madhe ne kohe e ne shekuj.shteti jone ka shume resurse natyrore dhe toka te medha te vera nga vete njerezit e asaj kohe.lugina , fusha , male , kodra e shume pasuri te tjera.ne shpellat tona jane gjetur shume te dhena qe tregojne per fiset e para dhe shume objekte qe gjenden ne muzeumet tona.pervec kesaj per shqiperine luftoi heroi me i madh i atyre koherave gjergj kastriot skenderbeu dhe me pend si ismail qemali , luigj gurakuqi , fan noli eshume dijetar te tjere.megjithate shqiperia po ecen hap pas hapi drejt nje zhvillimi shume te madh dhe kete mund ta arrijme vetem ne brezi i ardhshem.

Vepra te ngjashme
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi personale · Tema: SHQIPERIA
SHQIPERIA SHENOI francen e lendoi 1 me 0 jane tani franca e ka shume zili franca shume po renkon se SHQIPERIA fitoren po kerkon valviten flamujt SHQIPTAR se per te te gjithe jemi krenar franca do te mundet kete e besoj se une vendin tim nuk do ...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...




Komentet e fundit!

Emri: Samanta Qalliaj
Email: samantaqalliaj@gmail.com
Komenti: shume kot dhe e shkurter.Gjithashtu ka dhe probleme drejtshkrimore

Emri: lejla
Email: lejlakabashi35@hotmail.com
Komenti: shum kot

Emri: ergest
Email: 123ergest@hotmail.com
Komenti: A nuk kishte ca ese me te gjara eeeeeeee

Emri: anxhela
Email: a.xhela@yahoo.com
Komenti: shume mire

Emri: xhensila
Email: elvanaelvana@ymail.com
Komenti: mjaft mire mos e gjykoni

Emri: loli
Email: afghf@yahoo.com
Komenti:

Emri: esmeralda
Email: e@live.com
Komenti: e bukur por pak me shume

Emri: alba
Email: albameca@yahoo.it
Komenti: shume e shkurter dhe me gabime te medha drejteshkrimore.

Emri: dona
Email: dona@hotmail.com
Komenti:

Emri: lili
Email: l.s@live.co
Komenti:


Emri: sara xharja
Email: s.xh.2000@hotmail.com
Komenti: nuk ka me???



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com