Data e postimit: 2014-12-23 11:19:33
Lexime: 3056
prejardhja
Lloji: Anekdota
Tema: majmuni
Autori: labiont klaiqi
Shkolla: Abdullah Krashnica Presheva
Klasa: 4/1
Qyteti: Koretin-Kamenicë
E-mail: labinoti_noti@hotmail.com


-Mami,babi më tha se ne e kemi prejardhjen nga majmuni.
Eshtë e vërtetë?
-Nuk e di zemër.Nuk i kam njohur prindërit e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Kristiana Gjergji · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe majmuni
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Ina Agolli · Lloji: Analize letrare · Tema: prejardhja e njeriut
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
kam nje tufe me lule babit do tia coje babi qe me rriti babi qe me msoi oh oo babi dashur sa fort qe te dua lulet me te bukura kam e ti dhuruar.
Autori: ermira · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shtepia ime
Shtëpia Ime Atje kah fundi i katundit Aty afër atij lumit Atje larg kam një shtëpi Ku banojnë prindërit e mi. Eshtëe vogel pa zbukurime Por e madhe në zemrën time Ty të dua, o moj fole Se je vendi ku kam le.
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Kam nje familje te mrekullueshme kalojme nje jete shume te gezueshme. Mami dhe babi qe i perqafoj edhe dy motrat qe pa to s'mund te jetoj.
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi
Babi kam mendu per ty kurre skam me te harru dhe gjithmone do te te du .. Nje kujtim nje hidherim lamtumire babi im .. Marash Malotaj ..
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhelpra Eshtë dinake Grabitqare Eshtë e shkathët Guximtare Shpesh natën Hyn n'kotec Merr pulë e gjel Me bisht t'gjatë Si shtëllungë Me fytyrë mprehtare Largohet nga aty Si të mos ishte fare ......
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: hahahahahahahahhahahahah sa qesharake

Emri: ....
Email: 1.1@1.com
Komenti: une

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: kush ma ka bo ni dislike

Emri: arta klaiqi
Email: arta_klaiqi@hotmail.com
Komenti:

Emri: arta klaiqi
Email: arta_klaiqi@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shume.Ishte qesharake.Te lumte!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com