Data e postimit: 2014-12-10 21:38:02
Lexime: 4958
Nastradini në pemë
Lloji: Anekdota
Tema: Nastradini në pemë
Autori: rinna
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 8
Qyteti: 123-street
E-mail: at.lindi@16.net


Nastradini kishte hipur mbi një pemë dhe po hante banane. Aty kalojnë shokët e tij – dhe fillojnë ta ngacmojne.
– E di Nastradin, se majmunët kanë zbritur nga pemët shumë kohë më parë…
– Po e shoh – ua kthen ai.

Vepra te ngjashme
Autori: Amra Osmani · Lloji: Anekdota · Tema: Te besh per te qeshur !
Disa të rinj e panë Nastradinin që ishte mbështetur tek stalla e gomarëve dhe donin ta tallnin. Njëri më i shkathët i thotë: – “Ku je o Nastradin, baba i gomarëve” Nastradini i përgjigjët: – “Po ti mor bir pse paske dalë prej ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Pemëve Molla Dardha Qershia Rrushi Ftoi Ananasi Arra e Dredhëza Bojlia e Mjedra Kumbulla e Shega Pjepri e SHalqini Fiku e Kajsia Bukur qeshë fëmija
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: saffo · Lloji: Poezi lirike · Tema: mbremjes
o mbremje,cdo gje merr agimi i shndritshem ti prape e kthen;kthen dhine,e kthen dhe delen, te prehri i nanes se vet kthen dhe djalin
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me fal qe po pyes por emri i shkolles eshte i njejte me ate te shkolles sime. a mond ta di se ne cilen shkolle studioni ju? dhe shkolla eshte e mesme e pergjithshme apo nentevjecare? ju lutem dhume me ktheni pergjigje. ju pres

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: ahhahahhaahahhaahhahahahahahhahahahah sa e forte

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com