Data e postimit: 2016-04-07 11:54:40
Lexime: 4499
Anekdotat ...
Lloji: Anekdota
Tema: Te besh per te qeshur !
Autori: Amra Osmani
Shkolla: "Meto Bajraktari "
Klasa: 5-4
Qyteti: Prishtina-Kosova
E-mail: amra-oliks@live.com


Disa të rinj e panë Nastradinin që ishte mbështetur tek stalla e gomarëve dhe donin ta tallnin.

Njëri më i shkathët i thotë: – “Ku je o Nastradin, baba i gomarëve”

Nastradini i përgjigjët: – “Po ti mor bir pse paske dalë prej stalle”?



Ishte njëher Nastradini dhe kalaoi përpara pallatit të Mbretit
Aty te ballkoni pa vajzen e mbretit dhe e puthi nga larg me dorë.
Vajza u inatos dhe shkoi të i jati dhe i tha se çfarë kishte ndodhur.
Mbreti thërret ushtrinë dhe ndjek Nastradinin nga mbrapa.
Nastradini e kuptoi dhe shkon shpejt ne pyll.
Ndes një zjarr dhe hypen lartë ne pemë.
Vjen mbreti dhe e pyet “çbën atje lartë o Nastradin”?
“Ja ziej fasule i tha”, “po zihen aq lart fasulet”.
“Po dhe unë a ta Putha vajzan aq larg”?
Mbreti ngeli pa fjalë dhe iku





Nje here Nastradini po vidhte ne nje shtepi.
Nje person e pa dhe e pyeti:
– C’po ben o Nastradin ?”
Nastradini duke sharruar me nje share dore celsin tha: “Po i bie violines.”
-Po ku e ke avazin (muziken)?”
– Avazin do ja degjosh neser i tha Nastradini!


jU LUTEM CDO RAST SHKRUANI NE KOMENT ! pERGJIGJUNI A JU KA PELQYER !!!???

Vepra te ngjashme
Autori: rinna · Lloji: Anekdota · Tema: Nastradini në pemë
Nastradini kishte hipur mbi një pemë dhe po hante banane. Aty kalojnë shokët e tij – dhe fillojnë ta ngacmojne. – E di Nastradin, se majmunët kanë zbritur nga pemët shumë kohë më parë… – Po e shoh – ua kthen ai.
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: ejlyl erdem · Lloji: Anekdota · Tema: mbreti dhe ushtaret e tij
na ishte nje here nje mbret i cili donte te gjente se kush mund te ngjiste 100 kate me shkalle por pa marre fryme. ai mori anglezin,shqiptarindhe gjermanin. E provoi gjermani por nuk arriti ta mbaronte rrugen e tij.Po ashtu edhe anglezi. kur shqiptari f...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: - · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Antigona
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimer...
Autori: adenaida allani · Lloji: Poezi personale · Tema: dy fjale per gjyshin tim
Sa here qe marr lapsin ne dore dhe ty te kujtoj mbi fletet si debor nis dhe...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: nobody · Lloji: Analize letrare · Tema: kali i trojes
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj....
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e para PO; e dyta JO; e treta CKA. GJithsesi LIKE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com