Data e postimit: 2014-11-11 18:36:01
Lexime: 2886
poezi
Foto
Lloji: Anekdota
Tema: Nena
Autori: Bruna
Shkolla: 28 nentori
Klasa: 11 A
Qyteti: Torana
E-mail: bgjeci@outlook.com


I thote Nena vajzes :
Shko laj pjatat..
Vajza -O Nene une kam lindur per gjera me te medha...
Nena -Ok pra shko laj tenxheret

Vepra te ngjashme
Autori: gabriela · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza
E madhesishmja Nena Terez Ne te duam ty Ti je nene e madhe, dhe ke ber gjera te mira, per gjdo njeri. Te varferve ju ndihmove , Te semurit i sherove, Ti gjith boten e shpetove E madhja Nena Tereze.
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: GENERALBA HOXHA · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 MARSI
NENE O NENA IME FALEM PLOT PERGJERIME KUR KISHE DITLINDJEN MENDOVA MENDOVA URIMET E ZEMRES TY TI DHUROVA NJE TUFE MANUSHAQE JA MORA PRANVERES NE DITEN E NENES JA DHUROVA ERES. NENE O NENA IME SA SHUME TE DUA SEPSE TI ME MESON MUA ME MESON ME EDUKON ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
nena ime e dashur sa shume te dua ti je gjithcka per mua ti je nena ime dhe une do te dua gjithmone dhe me dashuri te them... NENE GEZUAR PERGJITHMONE !!!
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: ina haxhimali · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shu...
Autori: Mjellma Dalladaku · Lloji: Fabul · Tema: Nena
E dashur nene...Je gjysma e jetes sime.Te dua me shum se gjith cka ne bote..Per mua je nena me e mir e botes je nje nene e mrekullueshme..Te dua shumm
Autori: fillore kastrati · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te lindi dhe ajo te rriti .fjala nen ka kuptim te bukur ajo gjithmon len fjal te bukura pra nene eshte thesari yne
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...




Komentet e fundit!

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: bravo te lumte po po ta boj ni distlike veq 1 po more po te veti qa o kjo veq plehra haha

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: hahhahahahahhahhahhaha bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com