Data e postimit: 2016-02-16 17:39:33
Lexime: 8181
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
Tema: nena
Autori: ina haxhimali
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 7
Qyteti: petrele
E-mail: inahaxhimali@jahoo.com


nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shume te vecante dhe te shtrejte .sapo nje femije fillon te belbezoje fjelet e para , sa here qe te gjithe ne ndihemi te vetmuar apo kemi humbur nje person te vecante fjala e pare qe ne therrasim qe te na ndihmoje eshte nena. sa me fat eshte ai qe ka nje nene ku mund te mbeshtetet , sepse , askush tjter nuk te do me shume se nena dhe nuk te respekton si ajo.

Vepra te ngjashme
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: GENERALBA HOXHA · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 MARSI
NENE O NENA IME FALEM PLOT PERGJERIME KUR KISHE DITLINDJEN MENDOVA MENDOVA URIMET E ZEMRES TY TI DHUROVA NJE TUFE MANUSHAQE JA MORA PRANVERES NE DITEN E NENES JA DHUROVA ERES. NENE O NENA IME SA SHUME TE DUA SEPSE TI ME MESON MUA ME MESON ME EDUKON ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: fillore kastrati · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te lindi dhe ajo te rriti .fjala nen ka kuptim te bukur ajo gjithmon len fjal te bukura pra nene eshte thesari yne
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena ime e dashur
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...




Komentet e fundit!

Emri: marigona
Email: gona@hotmail.com
Komenti: :

Emri: Albina Rafuna
Email: albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti: eshte 19

Emri: Albina Rafuna
Email: albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti: eshte 18

Emri: Albina Rafuna
Email: albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti: eshte 12

Emri: Albina Rafuna
Email: albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti: eshte 17

Emri: did
Email: did@gmail.com
Komenti: mund te me ndihmoni me nje ese per malet me blerim mbuluar kenga partizane?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com