Data e postimit: 2020-11-19 14:24:26
Lexime: 1842
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Tema: PER KOSOVEN
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Kosova


Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askush smunet me na trathtu se kerkon tej sot se kena trathtu se kosova ka ma shum oksigjen per at tej serbia kquri me vra e me pre e me mar kosove nan se kosova ka oksigjen kemi njerz zot kush na del kjo serbia kish pas kujtu kur të hin kosov krejt kosova mu dorzu me na vra e me na pre e serbi me ardh ketu por nato e meqme ka qellu popllit shqiptar i ka ndihmu sot poplli shqiptar asht te jetu.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Kosovës Oj Kosovë kreshnike Oj Kosovë bujare Për ty e dhanë jetën Bijë,e bija shqiptare Që të deshën më shumë se vetën Sakrifikuan familjen dhe vetën Se deshën Robrinë Luftuan Lirinë Për KosovÃ...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi
Kosova Qdo gje kur shikoj syrin me gezon se qdo gje e mir ne Kosov po jeton. PO jeton liria po jeton pavarsia po gezohet femija. Natyra po jeton, Lulja po lulzon. Erdhi ajo ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Viti i Ri Gëzuar viti e ri O fëmijë Për ju pastë lodra Për pleqtë rahati Gëzuar viti i ri Festoni ju o miq Tmerrohuni ju o armiq...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova ime
sa te dua kosova ime ue u linda ne vendlindjen time ti je toka me e mire te me rris si xhevahir do te rritem te shkollohem kurr nga ti sdo te largohem
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Bukuritë e Kosovës Plot me pasuri nëntoksore Me shumë toka bujqësore Me livadhe e kullota Me bjeshkë përral...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com