Data e postimit: 2013-04-26 20:30:30
Lexime: 4605
Refuzoj
Lloji: Pershkrim
Tema: Këngë qesharake
Autori: Steisi Ziu
Shkolla: Naim Frashëri
Klasa: 2A
Qyteti: Elbasan Albania
E-mail: steisi_ziu@live.com


Refuzojjjj,në mens të haaajjjj
Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj...
Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj
byrektoren e sfidoj edhe me tejjj..
sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej

Vepra te ngjashme
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: cigarja
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nuk e han qeni qepën ! 2.Më shumë vuan ,nga miku i keq se nga armiku ! 3.Moti është në anën e punëtorit !
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: Vdekja
Si ka mundesi? Si ka mundesi qe u largua? U largua si fryma dhe u fik si arsyeja. E kerkoj ketu, E kerkoj atje. Por asgje, asgje ska mbetur mbi dhe. Rrobat ne kramastar vazhdojne te mbijetojne Dhe aroma e tyre nostalgjine leshojne. Degjoj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe dija
Njeriu ka qenë dhe është një qenie,e cila në të shumtën e kohës eksploron.Për të njohur më shumë Botën dhe për të kuptuar rregullat e saj.Si dhe që të zhvillojet e të marrë sa më shumë dritë nga “Dielli i diturisë”.Megjithatë k...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Novela · Tema: Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Evelina me fustanin e saj te bardhe vraponte nga oborri i rremujshem per te hyre brenda ne shtepi, ku Bajaziti ishte duke vendosur xhamat e dritareve. Ajo i shkon nga pas dhe e perqafon, ai qendron si i ngrire. - Eveline, mos me prek! Nese na bie ky xham...
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
C'do zjarr (flakë) ka edhe tym !
Autori: grejsi mani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi
erdhi nata erresire ne syte e mi hija e territ kerkon te me perpije .sa keq sa keq sepse jam vetem jam pa ty ne kete erresire gllaberuese po i kerkoj ata sy .ku je i dashur pafundesisht po te kerkoj te me japesh doren dhe erresiren te largoj eja me merr d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Disa njerez, nuk ta gezojne vec fytyren por dhe zemren... disa te tjere trishtojne fytyren, djegin zemren !...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: Erika Remark · Lloji: Poezi personale · Tema: Sfidat e jetes dhe distanca Lindje-Perendim
"I Perenduari" Vdic-iku me thane Se pane te tretej ,po e lane tek u mbyt ne detin e thare keshtu u tregua nga ane. U shua- e nje pike loti u nda Nga bebeza qe dirgjeshin zjarr Se vdic-u tret -e iku pa ane Se s`rreh me zemer e brishte pa faj ...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi lirike · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu trim me fletë I la Turqit e erdhi ne Lezhë Mblodhe kuvendin ketu ne Lezhë Me 300 trimat e vet Me luftu per trojet e veta Mblodhi malsoret e u kerkoj bese Dhe Keta jane bashku Per Shqiperinë me luftu Kerkoj besen ne gjithe shqi...




Komentet e fundit!

Emri: ina
Email: alvi.kola@live.com
Komenti: haahahahhahhhhahhaaha tlumt shum bukur

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: hahahahahh ta qaj hallin ...bravo te lumt

Emri: Sabire
Email: maite_peroni@hotmail.com
Komenti: shume per te qeshur hahahahahahahhahahahhahah

Emri: ana xhihani
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: o zot sa e lezetshme hahahahahahaahhaaahahaahahaah bukur

Emri: Gentian Ziu
Email: gentian@ziu.live.com
Komenti: hahahahhahahahaa



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com