Data e postimit: 2018-02-08 19:54:13
Lexime: 5893
Nje engjull
Lloji: Analize letrare
Tema: Motra ime
Autori: Xhuliana Prendi
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: 10
Qyteti: LEZHE
E-mail: Xhulianaprendi11@gmail.com


Nje engjull

Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell,
te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle,
te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj.
Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem
per motren time rrahin qe shume e adhuroj.

Sa bukur kur buqesh...por edhe kur qan ,
Si nje drite qe ndez shprese anemban.
Nje jete plot me ty do jet,
Shum miqesi mes nesh do kete perjete.

Se ti je nje engjull
Nje engjull je ti
Nje drit per shpirtin tim
Nje enderr per syt e mi
Se ti je nje engjull
dhe engjull do mbetesh

Ti je nje flutur qe jeton mes nesh,
Te mendoj e te shoh si po rritesh.
Kur me merr gjumicpran teje,me duket
jeta si parajs.
Por,perseri eshte bukur te degjoj te qash..

Vepra te ngjashme
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena
E dua qiellin, E dua diellin, E dua henën, Por më shume nënën. Ajo është engjull, Është shpirt i qetësis, eshtë yll qe xixëllon e më vështron, më perkëdhel sa herë qe kam nevoj.
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: B.Olluri · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Ndoshta cdo fjale do te ishte e paket te flisja per qenien me te dashur ne bote Nenen.Prej dites qe ne lindem ishte dora e saj qe kujdesej per ne,e ajo dore vazhdon te kujdeset per ne edhe sot pa asnje ankese.Ajo mund te kosniderohet si mrekullia e 8 ne k...
Autori: silva · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Urime 8 marsi poezi Urime cdo nene n'planet, lumturi ,paqje dhe shendet! Ju jeni engjujt e vertete, qe na dhate drite dhe jete. Ne te keq dhe ne te mire, gjuha gjithmone tek ti shkon. O engjull! marrim fryme me lire, Oh , Nene ! kur zemra ren...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Ema Magashi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Do ta pershkruaj nje poezi per nene
Nena ime Nje foshnje qe qendroja ne barkun e nenes sime 9 muaj e plot dhimbje e stres Por edhe gezime Sepse mendon se dote vjen nje engjull i vogul Dhe do te mbush shtepien plot hare, gezime, po ashtu edhe lumturime Fjala e...
Autori: Bahe · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuri
Mos më harro!! Ku je zhdukur oj perendesh? Që nuk ti shoh ata dy sy!! Të i biem sytë ndesh, E të them sa te dua ty. Të të them një fjalë që skam guxim! Ajo fjalë kaq pa kuptim për disa, Po per mua, Per mua jeten ma ka marr. ...
Autori: E.D · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mengjesi me ty
Sa i bukur mengjesi kur nis te mendoj per ty ! Sa bukur eshte te degjosh zilen e cel dhe mbitegjitha Te degjosh zerin tend te embel , kur fillon dhe me perkedhel Duke me then se jam kotelja jote , shpirti jot ... Eshte bukur te zjohesh me nje qellim d...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com