Data e postimit: 2016-02-03 18:51:05
Lexime: 3173
17 SHkurti
Lloji: Analize letrare
Tema: dita etj
Autori: Medina Pllana
Shkolla: Ibrahim rugova
Klasa: 5/2
Qyteti: obiliq
E-mail: dina.dina@yaho.com


Sot eshte nje dite e veqant
sot eshte edhe nje dit e shenuar
me flamur ne dor jemi
duke festuar

te gjithe po e festojme per
te shtrenjtin atheun ton
17 SHKURTI TI JE DIYA JONE

Vepra te ngjashme
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 Nentori
28 Nentori, Nje dite, E shenuar, Ne,femijet, Shqipetar, Mbajm flamur, Ne duar.
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: ela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 nentori Ne 28 Nentoru u ngrit flamuri ne Vlore moter Marigoja beri qendisjen me dore Ismail Qemali flamurin e ngriti ne 28Nentor Isa boledinin priti festojme ane e kend pleq e te rinj 1 flamur valon kosov e Shqiperi prandaj dhe ne shkolla fes...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: Jugen Torba · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Shqipja jone dy krenare.Fluturon ne viset shqiptar.Fluturon n'fusha e male eshte e madhe dhe krenare.Jo nuk ka si shqipja jone te gjithe vendet i mbulon nuk rrezohet kur mbi gur vjen e mbetet ne FLAMUR
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: gentiana sopaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Amerika qe na ka dhene ndihme kosovos dhe i ka ndihemu ushtris qlirimtare per te gjitha ato masakrime dhe per shpalljen e Pavarsis.
17 SHKURTI 17 SHKURTI ME 2008 SOT KOSOVA SHPALLPAVARSIN E VET. ERDHI DITA E LIRIS, ERDHI DITA E PAVARSIS,ME RESPEKT, AMERIKA SDEL PREJ FJALE.
Autori: Lily · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 Nentori
Nga qamëria te molla e kuqe nuk pushove kurr kur gjergji e qemali i thirrën nëntorët të zbritnin në flamur. Gjithmon u zgjove në valle dasmash dhe ne luft luftove, duke na ruajtur të shejtin emër shqipojnen. Ky flamur kuq e zi simbolizon d...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: lendimi i femijeve
Diskriminimi vjen e ike per femije qe lendon zdo tia di Te gjithe jemi te barabart te gjithe kemi nga nje te veqant
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Flamurin Shqiptar
"Flamuri Kuq e Zi" O Flamur kuq e zi , qe valevitesh ne liri, Shqiponja mbi Shqiperi fluturon duke na thene se ne pavaresine GEZOJME O flamur o simbol i bekuar Per shume vite ajo liri na kishte munguar Lot nenash, gjak trimash toka i ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com