Data e postimit: 2015-11-17 16:08:01
Lexime: 6412
KUSHTUAR NENE TEREZES
Lloji: Analize letrare
Tema: nene teresa
Autori: vajza pa emer
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 8a
Qyteti: vrake
E-mail: nadafjona@hotmail.com


nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afer njeri tjetrit ne te mire e ne te keq,nese lutemi do besojme
nese besojme do dashurojme ,
por nese ne te vertet duam te dashurojme duhet te mesojme me pare se si te falim.e sduhet te harrojme se gjeja me e rendesishme ne jete eshte dashuria...te mos harrojme se ZOTI flet me heshtjen e zemres,. ka vetem nje zot dhe ai eshte zoti per te gjithe dhe perpara tij jemi te gjith te barabarte,.edhe ne qofte se te perulin mos ki turp se ti e di shum mire se kush je. e mira qe do te besh sot do te harrohet neser ,ska rendesi ti perseri bej mire...ndershmerine dhe sinqeritetin na e fali nena jon e dashur : nene teresa gonxhe bojaxhiu.
jetoje diten si te ishte dita e fundit por mos harro te besh mire dhe te ndjekesh shembullin e NENE TERESES...

Vepra te ngjashme
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamiresi, per gjithcka ke patur ti. Ti je nena me e mire ne bote, te ndihmon, te jep force, ta mbush zemren me dashuri, Dhe se di A ka me te mire se ti !...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
Autori: ENKELEJDA · Lloji: Poezi personale · Tema: Faleminderit ....
A KA NJERI ME TE MIRE SE TY , O NENE ? A KA FYTYRE ME TE QESHUR SE TI ? TI JE GJITHCKA PER MUA ... TI SE DI SE SA TE DUA ... TI GJITHMON THJESHT MBETESH ME E MIRA ... ME E BUKURA ... ME ZEMERGJERA , ME E DASHURA PER MUA ... SKAM FJALE TE TE PERSHKRUAJ T...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Deri para pak minutash... Mendoja se dashuria te sjell lendime,vuajtje,etj... e vertete! Por ato jane vetem prova,nese nuk arrin ti kalosh,do te kesh vuajtje lendime,etj ne hten tende Por nese arrin ti kalosh,gjithmon do te jetosh e lumtur... Kur ti ...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com