Data e postimit: 2016-02-18 17:37:36
Lexime: 33091
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ardhmja jone
Autori: Megi Barci
Shkolla: shkolla sheqeras
Klasa: IX
Qyteti: Korce
E-mail: barcitonja@gmail.com


E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Besimi" besimi pra eshte celsi i gjithckaje.Nese ti beson se e ardhmja jote do te jete dicka frytdhenese atehere ashtu do te jete vertet. E ardhmja eshte si nje fllucke sapuni sot eshte nje neser dy e me vone ndoshta me shume por mos lejo te tjeret qe ti fryjne ketyre flluckave te te ardhmes tende. Une kur kam qene me e vogel kap pasur planifikime te tjera per te ardhmen por gjithsesi ato nuk humben edhe pse linden te tjera te reja e me te bukura. Kur jemi femije ne ndoshta na pelqen te behemi vetem mesues te pakten te shumteve prej nesh na pelqente kjo gje. Kjo do te thote se kemi qene persona te cilet do te dnin te ndihmonin persona te ndryshem per kete gje. Por tashme ne kete moshe qe jemi ne na lind nje fllucke me e madhe per te cilen duhet te luftojm qe ta plotesojme. Une dua te jem nje njeri i mire ne drejtesi qofte avokate qofte gjykatese. per kete une nuk do te lejoj njeri qe kete fllucke ta caj apo ti fryje dhe ajo te shkoje diku larg...

Vepra te ngjashme
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...




Komentet e fundit!

Emri: afrida
Email: afrida52@gmail.com
Komenti: shume buuuuuuuuuukur

Emri: Vaselika prenga
Email: Vaselika prenga 2003 @hotmail .com
Komenti: Shum bukur 👍😊

Emri: florii
Email: flori@gmail.com
Komenti: Pffff:-( :-C palidhje

Emri: anonymoss
Email: bbs@hotmail.com
Komenti: :@

Emri: Ana
Email: Ana@yahoo.com
Komenti: Jo shume e bukur Duam dicka artistike

Emri: fiona
Email: kejsanlaci03@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: qenon
Email: qeonin.gv@hotmail.com
Komenti: papapaapapapaa

Emri: Leja
Email: Leja@10live.con
Komenti: Diqka e gjalle dhe e menqur👌🏻✌🏻

Emri: ela
Email: ela@mail.com
Komenti: Kot fare !

Emri: marisela
Email: marisela@hotmail.com
Komenti: E thjeshte dhe e bukur


Emri: marisela
Email: marisela@hotmail.com
Komenti: E thjeshte dhe e bukur

Emri: sara
Email: loqka@hotmail.com
Komenti: Shum bukur najs ( °__° )

Emri: Seva
Email: reasenka@hotmail.com
Komenti: hajt mo mora i cop 6 me ket pler



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com