Data e postimit: 2015-02-27 15:58:53
Lexime: 6382
lumturia ime
Lloji: Analize letrare
Tema: sa me vler eshte lumturia per ne
Autori: Fortesa Jeliqi
Shkolla: ''''Ismail Qemaili''''''
Klasa: 7/1
Qyteti: Mitrovic
E-mail: Fortesa.tesa@live.com


Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do pos familjes e cila nuk krahasohet me asegj.Lumturia ime eshte ne maksimum andaj dua qe edhe moshataret e mi te jen te lumtur.Por gabimi eshte shkaktari kryesor i cili te prish lumutrin natyrisht edhe me te dashurit tuaj .Uen jam e lumtur me familjen qe kam shoqerin dhe te gjith ata qe i dua dhe me duan kjo eshte lumturia pe mua . shpresoj se te gjith e keni lumturin dashurin shendeti mbarsin dhe sukseset.

Vepra te ngjashme
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ME GJITH ZEMER JAM MUSLIMANE
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DE...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "Përshkrimi i lumturisë"
Lumturia është një ndjenjë e mirë e rehatshme që t'i hap dyert e ardhshme, të dhuron mirësi, sa që kur mendon për mirësi, thua vallë mos jam më i lumtur se sa ti? Be...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: Nela · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Lumturia më nuk gjendet ashtu si e fitove! Ti u rrënove me lumturinë, Humbe fytyrën, e bashkë me të, gjithë pasurinë ! Muret ranë e më s'u gjenden, U lagën nga lotët e qiellit, E u thanë nga shamitë e diellit ! Lumturia jote vajti ...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: Elvira Sadriju · Lloji: Ese pershkruese · Tema: lumturia
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka qe i ndodh pergjate rruges se tij. Gjerat me te bukura duhet te luftosh per ti pasur e kur i ke duhet te luftosh per ti mbajtur. Behu aktor i jetes tend...




Komentet e fundit!

Emri: kida
Email: kida14@hot.com
Komenti: Shume I bukur

Emri: RINORI
Email: rinor.kamberi_jeliqi@hotmel.com
Komenti: ti je lumturia ime

Emri: yllka
Email: yllka@live.com
Komenti: ekzistenca jote ne klasen ton na ben shumm te lumturr te duaaaaa je vertiet ti ajo qe ne klasen ton na sjell lumturin dhe harmonin I LOVEEEEE

Emri: ai ajo
Email: ai.ajo@live.com
Komenti: /BRAVOOOOO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com