Data e postimit: 2016-01-26 20:48:22
Lexime: 6433
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Tema: Femijeria
Autori: Nela
Shkolla: Uznove
Klasa: 7B
Qyteti: Berat
E-mail: eldi.muka3@gmail.com


Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja... Gjithmon kerkoja qe njerezit te me shikonin me nje tjeter sy... Mos te me shikonin si nje femij.... Duke u rritur ajo deshira ime e madhe po zbehej.... Pak nga pak une po e shikoja boten me nje sy tjeter... Po i degjoja edhe un bisedat e me te rriturve dhe te them te drejten nuk ishin aq interesante sa mendoja.... Çdo bised e te rriturve eshte e mbushur me ankesa e me fatkeqesira.... Tani qe njerezit nuk me shikojn me si femij un nuk jam e lumtur ashtu si mendova se do isha.... Nuk me pelqen kjo bota ku ndodhem tani.... Shum rralle shikon dike te buzeqeshi.... Kjo eshte nje bote bardh e zi. Nje bot pa ngjyra. Tani un dua te behem prap e vogel.... Kur je femij edhe pse duket ndryshe pavarsisht problemeve je i/e lumtur... Femijet nuk interesohen per te zgjidhur problemet... Gjithçka qe u intereson atyre eshte lumturia,loja dhe buzeqeshja... Ajo buzeqeshje qe nuk largohet kurre... Problemet me te medha qe mund te kene femijet jane mesimi i nje poezie , prishja e nje lodre , vizatimi i nje shtepie etj.... Ne boten femijrore nuk ka hatermbetje , nuk ka interes, nuk nderron askush fytyra... Femijet nuk ngelen vetem asnjeher.... Ata e njohin shum mire faljen dhe nuk e dine çeshte urrejta....
Lumturia ekziston.... Dhe çelsin e saj e kane vetem femijet

Vepra te ngjashme
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota në të cilën jetojmë
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shiko...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: Xhesika Dedolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Koha e shkuar
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne at...
Autori: Viola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bora
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre dhe jan shum te lumtur.Por stina e dimrit jo veq qe i gezon femijet por i gezon edhe gjith njerzit. Dita me madheshtore eshte nata e vitit te ri dhe zbuku...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: orgess · Lloji: Tekst argumentues · Tema: duhet te bindni prinderit tuaj per te shkuar me studime jashte shtetit
PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali. TEZA-Ideja eshte shume e shkelqyer dhe kam ngelur e suprizuar. ARGUMENTET NE FAVOR TE TEZES-Atje do te fitoj pervoja te reja dhe do te kem mundesi per nje shkollim me te mire dhe sh...




Komentet e fundit!

Emri: erza
Email: erzagg@outlook.com
Komenti: shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com