Data e postimit: 2015-11-24 19:34:15
Lexime: 4972
Jemi Nje komb
Lloji: Analize letrare
Tema: kombi
Autori: Edona Elshani
Shkolla: vaso pash shkodrani
Klasa: 9B
Qyteti: SUHAREKA
E-mail: riola.bytyqi@outlook.com


Jemi Nje Komb
Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel E cila Esht Vet Gjuha Jon Shqipe . Ket Gjuh e Flasim Me dashuri Te madhe pER atdheun Per Kombin Krenarin Qe sot Egzistojm Ne ket Bot , Te mos e Harrojm Te kaluaren ,vuajtjen E Nenave , gra , pleq, burra ,Te rinje,por edhe Femijet .
KOMBI per ne kA VLER TE madhe se Ne Luften E fituam Do mundohemi Qe ta krijojm Kosoven ton Vendin Me te Mir , nje vend te Bukur nje vend qe kush do Te kaloj Pran Saj do te Jet i lumtur Per Ardhshmerin e Kosoves .
Te mos i lejom QE tA pushtojn vendin Ton Te behemi Te gjith se Bashku E T gzojm Lirin Ton.
Ne sot Jemi Te lir Dhe Jemi Te Lumtur Per ate Qe trimat Tan derdhen Gjak Te per Atdheun TON dhan Jeten Per Lirin dhe Per Pavarsin.
Ta duajm Atdheun Sepse Esht I yNI ,Mungesen e Atdheut Aromes Se trendafilave E ndjejm Vetem Nese Ne largohemi NGa vendlindja Jon .
Adheun ,Kombin Jo qe e duam SE eSHT I vogel a po i Madh Thjesht e duam Sepse esht Ardhshmeria Jon ,GEZIMI, jon Lumturia Jon
Me rESpekt ; Edona Elshani SUHAREK-LEshan

Vepra te ngjashme
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Shqipe
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te n...
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Ambeta vasku · Lloji: Analize letrare · Tema: Shqiperia fole shqipesh
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendin e tyre,arriti dhe vazhdon te shkruaje historin dhe triumfet e saj nder shekuj. Shqiperia esht nj podium me male,kreshtathinjur ne veri,ne jug ku dimri s...
Autori: Elona Alushani · Lloji: Hartim · Tema: Deshira e Vitit 2013
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...




Komentet e fundit!

Emri: burim
Email: burim-elshani@live.com
Komenti: Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo ALBANI: SHAKO HOXHA, çfarë po ndodh realisht, na thuaj diçka... Ti je aty pranë, e ke parë me mirë se çfarë ka ndodhur. Çfarë ishte ai, ai flamur? Ajo banderolë... nuk e di çfarë mund ta quajmë, që valvitej tek ai mini-helikopter le t'themi? SHAKO HOXHA: Ai ishte flamuri më i bukur ne botë ALBAN!! [jehone] ELVANA: Jemi ne, jemi ne Vijmë nga trojet tona Nuk na ndal dot askush, fluturon shqiponja. Po therrët toka jonë , lisa edhe male. Se ne jemi një Komb Shqiperi e madhe. Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë. Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej FLORI: Je një formë, jem' një gjak, Asnjëher' nuk ike. Jemi Ne jemi Ne, Shqipëri etnike. Po thërret toka jonë , lisa edhe male. Se ne jemi një Komb Shqipëri e madhe. ELVANA: Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë. Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë.

Emri: dhurata
Email: dhurata.ed@hotmail.com
Komenti: Bravo ti Meriton te gjitha te mirat Ne jet Skam Par askend Ne jet Kaq Bukur si ti Qe flet Aspak Ske Harruar Per vuajtjen E shqiptarve Respekt per Ty edona

Emri: burim
Email: burim-elshani@live.com
Komenti: Shum Bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com