Data e postimit: 2014-12-20 19:42:35
Lexime: 2605
mos e ul veten
Lloji: Analize letrare
Tema: shoqja oe ul veten
Autori: fiona hymeti
Shkolla: musenjtoria
Klasa: 5
Qyteti: korce
E-mail: fionahymeti@gmail.com


ajo qe interesohet per ate shoqe qe eshte zene ul veten duke pyetyr mesuesen per te dhe duke i folur :P

Vepra te ngjashme
Autori: Melisa Rahimaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ndarjen e femijes nga mesuesja
Kujtoj mesuesen, Diteve te mesimit, Fjalet e saja, Te bukura mallengjimit. Mesimet e saja, Te shkurtra e te gjata, Kurr sdo te harroj, Mesuesen qe pata.
Autori: medin samakova · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesen
mesuesja me edukoj per mesim kur sja hharroj ajo na meson emrin e ka njazmie mehmeti e dua eshte mesuese e mir me meson gjuhen shqipe.matematik etj.une quhem medin jam i ri po pe shkeuaj kete tekst per mesuesen time lamtumir klasa 5 por mesuesen nuk e d...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Shoqja e ngushte
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes. Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Poezi personale · Tema: SHKOLLA
ME SHOKE DHE SHOQE JEMI NE NJE KLASE, SECILI PREJ NESH KA TE DREJTE TE FLASE. LIRSHEM DHE BUKUR SHFAQIM MENDIMET, POR VENDIN KRYESOR E ZENE MESIMET. EDHE KUR LUAJME S'I HARROJME MESIMET, QE TE DALIM MIRE NE TE GJITHA TESTIMET.
Autori: Lion Braka · Lloji: Raport · Tema: Shëndeti
Së pari po fillomë nga vetë fjala "Shëndeti"i cili na tregon qe shendeti është mbi të gjitha,pra ne duhet ta kemi së pari shëndetin pastaj gjërat te tjera.shumë njerëz nuk i intereson shëndeti dhe nuk interesohet për vetë shëndetin e tij,d...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesuesja e dashur
mesuesen e dashur, une shume e dua, pas prinderve te mi, me e shtrenjta per mua. per gjera te bukura, gjithmone na meson, kur i kryejme detyrat, na perkedhel dhe ledhaton. mesuesen time, kurre sdo ta harroj, nder vjerrsha dhe tregime, une d...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se qfar ndodhi e mua mu kujtua uaa sot eshte dita e stines se ngjyrave sot eshte dita e vjeshtes .Shiu krionte tingujt e pianos e me dukej vetja sikur isha n...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur, por në fa...
Autori: Suela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqja e jetes time
shoqe e di ti se sa shum te dua po te mos ishe ti un do kisha jetuar ne vetmi gjat gjith kesaj kohe ndoshta ndonjeher jemi share por minutat nuk kan kaluar i kemi then njeres tjetres me fal Leonita shoqja ime te kam zgjuar ne pik te nates du...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Shqiponja · Lloji: Romane · Tema: Zhgenjimi
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: skuptova asgjo. nji dislajk ke nga une



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com