Data e postimit: 2013-01-31 18:48:32
Lexime: 6405
mesuesja
Lloji: Hartim
Tema: mesuesja e dashur
Autori: anjezzaa balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.

per gjera te bukura,
gjithmone na meson,
kur i kryejme detyrat,
na perkedhel dhe ledhaton.

mesuesen time,
kurre sdo ta harroj,
nder vjerrsha dhe tregime,
une do ta kujtoj.

edhe kur te rritem,
nese dikush do jem,
fjalet dhe keshillat e mesueses,
si yrnek do ti kem.

ajo ndriqon si fanar,
bilbil qe vetem ligjeron,
prandaj ndjehemi krenar,
per rrugen e drejte qe na e shtron.

Vepra te ngjashme
Autori: Melisa Rahimaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ndarjen e femijes nga mesuesja
Kujtoj mesuesen, Diteve te mesimit, Fjalet e saja, Te bukura mallengjimit. Mesimet e saja, Te shkurtra e te gjata, Kurr sdo te harroj, Mesuesen qe pata.
Autori: medin samakova · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesen
mesuesja me edukoj per mesim kur sja hharroj ajo na meson emrin e ka njazmie mehmeti e dua eshte mesuese e mir me meson gjuhen shqipe.matematik etj.une quhem medin jam i ri po pe shkeuaj kete tekst per mesuesen time lamtumir klasa 5 por mesuesen nuk e d...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Hartim · Tema: 7-marsi
Ne banken e shkolles, U ula me njehere, Ti mesuee e dashur, me mesove A-B-C-EN Une jam alesja, me meson perdite, ti per mua je , si nje prind i dyte Tani jam e vogel, Marr dije nga ti , Neser kur te rritem, do te jap dituri Cdo v...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha,e poezi ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: shkolla
Dygjera me te shtrenjta Qe une i adhuroj Jane vendlindja ime Dhe shkolla ku mesoj. E dua shkollen time Ku mesova a b-e c-en Ajo me ngjall kujtime Rrugen ma rrefen. Nese nje dite mua Me bajn inxhinier Vetem shkolles sime I takon ky nder.
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...




Komentet e fundit!

Emri: selara
Email: selara-567@live.com
Komenti: shume e bukur ke shpreh per mesuesen!

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: faleminderit suela

Emri: suela
Email: suuuu@hotmail.com
Komenti: poezi e pershtatshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com