Data e postimit: 2014-08-24 22:08:41
Lexime: 4235
Thënie
Lloji: Analize letrare
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Shëndosh të jemi Zot i madh,gjërat e tjera vijnë dal nga dal ...!

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E hap njëri,të tjerët vijnë pas ! 2.Kur s'dëshiron të ma japësh ,si ta kërkoj !
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Pēr zemen
Zemra ime Zemra ime sa e smut je Tregoma dhimbjen ti ku e ke Ne spital jam shtru per ty zemer Se je smut A do te sherohesh Tër jeten me ma shpetu Veshka po thot zemer Pos më lëndose jam e shëndosh Mos më frikso Na jemi dy motra ...
Autori: Ardit · Lloji: Analize letrare · Tema: Vlora
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye. Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Para se të këndosh vajto Para se të vajtosh këndo
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: filozofike
Para se ....... Para se të këndosh Vajto Para se të vajtosh Këndo ...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nëse nuk di Mos i bjerë veglës Nëse nuk di të këndosh Mos këndo Nëse nuk di ti bjerësh Veglës . . .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nëse nuk di Mos i bjerë veglës Nëse nuk di të këndosh Mos këndo Nëse nuk di Ti bjerësh veglës ... ...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com