Data e postimit: 2016-12-05 14:47:44
Lexime: 4983
dimri
Autori: albion nikqi
Lloji: Analize letrare
Tema: dimri
Shkolla: Ramiz Sadiku
Klasa: 6
Qyteti: peje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ka ndrryshime sepse vishemi trash siq jan dorezat,kapuqi,shalli.jaknja etj.Per VITIN E RI ne hedhi fishekzarrebejm ndodhi etj.Per VITIN E RI nje i aferm i yn vishet si babagjysji i VITIT TE RI dhe na sjell dhurata te ndryshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pranvera
Oj Pranver,oj bukuroshe Skaj me skaj,e qosh me qoshe, Bukuria per ty ndricon, Dashuria per ty lulezon. Ngjall gjallesa per bukuri, Ke hare e shume kenaqesi, Lulezojne lulet gjithe sa ka, Ti na vjen kur bore ska ma. Me ty ringjallet cdo krijese...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Emine · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par. Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
Autori: xhejn · Lloji: Analize letrare · Tema: pavaresia ime
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: Denida Blloshmi · Lloji: Analize letrare · Tema: Fati i femres ne shekullin XIX
BALADE QYTETSE Mbramë qiella dhe hyjt e vramë një ngjarje të trishtueme panë: Hije... jo! - por një grue me ftyrë të zbetë edhe me sy të zez si jeta e saj, me buzën të vyshkuna në vaj, me plagë në gjoks e stolisun me veshje dhe me ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Deti dhe bregu
Ma tan bregut ma tan detit Ndihet kanga e fuqishme Sjemi ma nërobri×2 Kët kën na pëlqen ne zemra Sepse sot në liri na jemi Edhe ne vendin ton Oooooòoo Edhe ne vendin ton Dit fatëbardha kan ague Prangat dhe zingji...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...




Komentet e fundit!

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com