Data e postimit: 2014-09-17 00:46:18
Lexime: 13929
Humbja e një personi të dashur
Lloji: Analize letrare
Tema: dashuria
Autori: Emine
Shkolla: SH.M.P
Klasa: Xll3
Qyteti: Kacanik
E-mail: mine.011@hotmail.com


Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par.
Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let por kur ta perjetosh qenka shume e veshtir.Nje her nuk e kupton qka eshte ta kesh dikan afere teje,por kur ta humbasesh do ta kuptosh shum mir,por gjerat nuk do te jene si me par e vren qe diqka eshte munges,nuk e di qka te besh,deshiron qe ta kthesh kohen mbrapa por nuk mundesh,deshiron qe te vdesesh edhe ti por prap se prap nuk mundesh e vetmja gje eshte te qash e te qash deri sa dhimbja te pushoje por duhesh te kesh besim e mos ti humbasesh shpresat per jeten se koha ecen dhe ne duam te jetojm.

"Sillu mir me te gjith e duaji,sepse vdekja kur trokete ateher do te jete von per gjithqka..."

Vepra te ngjashme
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria,largimi,dhimbja e dashuris
Ajo u largua,mos fillo te qash Lotet e tua,kohen se kthjen mbas Shpirti yt,i brengosur eshte tani Prane e do,por ska me kthim Ajo te do,por shpirti i dhemb fort Ti e di por forcen se gjen dot Rruget u ndan,e pranvera iku Lotet e than,e je shpirt i ...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: kristina perri · Lloji: Tregim · Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: libri
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres,eshte sikur kaltersia e pafundme , sikur oqeani i thelle dhe vetem ai qe deshiron mund te zhytet e ta gjej thesarin. Qdo faqe qe e ...




Komentet e fundit!

Emri: rudina
Email: rimihidri@outlook.com
Komenti: shum e bukur

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Shum e bukur ama sikur ta kishe zgjat edhe pak.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com