Data e postimit: 2014-11-19 16:26:19
Lexime: 8815
Vjeshta
Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Per vjeshten
Autori: Bleona memedi
Shkolla: Ismail qemali
Klasa: 6
Qyteti: Gostivar
E-mail: lona@hotmail.com


Ditet shkojn sa hap e mbull syt,vjeshta po afrohet njerzit fillojn me pregaditje dhe fillojn te veshin tesha me te trasha.Gjethet e pemeve fillojn te pikojn ...zoqt e fillojn udhetimin e gjat per ne jug .Koha filloi te ftohet dhe nga gjith shtepiat del tym nga oxhaket.

Vepra te ngjashme
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...
Autori: Viona Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Si qdo femij , edhe un e pelqej po te njejten stin pra pranveren.Sepse ne pranver lulet fillojn te qelin , bletet fillojn te bejn punen e tyre te vleshme , dallendyshet qe me par kishin shtegtuar ne vende te nxehta tani vin tek ne.Andj jam shum e lumtur q...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Trinka
TRINKA Molla t'kputuna Te një dege 2 qershija lidh me njërrfan Ku fillojn kufit e deges Rrin 2 qika me një nan Kreck e bre perzi me lisa Rriten rrotull ne qetin Plepa te bute e qe parisa Mbulojn veshin nat lendin Gurra l...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: Stela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pushimet
Eshte vone .Nata me mandelin e saj te zi po mbulon gjjithcka. Por papritur fillojn te ndizen si xixellonja dritat e shtepive kudo . Duket sikur jeta po fillon rishtas . Mbi uren qe eshte ngritur dhe gjarperon mbi det duken dritat shumengjyreshe qe levizin...
Autori: Shqipe · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Ecjen mos ndalo
Ecjen ti mos ndalo!Vazhdo sikur ke lindur dje e snjeh njeri te gjallë sikur sje lenduar kurrë e sdin qka është loti e dhimbja .Njerzit i hanë zemrat e njeri-tjetrit me dhembë te harreses ,harro edhe ti.Gjitha ato fatkeqsi mbledhi e kthej ne forcë e...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Madalena · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....




Komentet e fundit!

Emri: erlisa
Email: erlisaahmeti@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Azra
Email: azra_ul03@hotmail.com
Komenti:

Emri: denisa
Email: deni.deni@gmail.com
Komenti: a u lodhe tu e bo???

Emri: klea
Email: klea2010-2011@hotmail.com
Komenti: po kur nk dini te shkr pse i nxirini ktu mo njerez... po tekst esht ky...dy fjali asgje nk keni te sakte

Emri: Hanife
Email: Eda@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Eda
Email: Eda@hotmail.com
Komenti: Shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com