Data e postimit: 2014-08-04 15:23:43
Lexime: 4450
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Malli të djeg ,si qiriu në errësirë !

Vepra te ngjashme
Autori: Sibora Huda · Lloji: Pershkrim · Tema: Qiriu
Sa gjatë qau qiriu, Pa arësye, Veç po digjej ndër ca fjalë, E zë s’nxirrte !!!  
Autori: Artina Mustafa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Mergimi
Sa e rende eshte jeta Ketu ne mergim Malli me djeg shpirtin Mu per vendin tim. Si femij ketu erdha Sa e sa vite qendrova Sa kohe e gjate kaloi E ende su mesova Me merr malli per token Natyren me gjelbrime Luleve me arome dhe Pragun e sht...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi personale · Tema: mekatet e tua
Mëkati Cdo ditë mjegull cdo ditë errësirë cdo ditë brenga dhe asnjëherë qetësi. Si gabova unë që këtë rrugë morra Më tregoni ju zogj cfarë mëkati bëra? Më trego nënë se ku keq veprova që fati kështu më dënoi e në dh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Libri është dritë e diellit ku zhbëhet errësirë e robërisë !
Autori: ANONIM · Lloji: Poezi personale · Tema: Trëndafilat e zemrës sime
Në një kopsht të bukur, nëpër hije e dritë, Trëndafilat e zemrës sime rriteshin me kujtime. Ata bënin valë në errësirën time, Ngrinin lartë shpresën dhe dashurinë. Trëndafilat e zemrës sime, simbole e bukurisë, Ngjyrëzuar në hi...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vetmia
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve i mbuluar jam Nga zhgënjimi përqeshësh dhe therës i rrethuar jam Do më përpijë kjo vorbull e errët dhe e turbullt Trishtimi e brengat kanÃ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Paqja
Ne kaluam varret e tyre Burra të vrarë aty Të fituar,a të humbur S'ka rëndësi Në errësirë Ata s'mund të shohin kush kishte arritur Fitoren
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Lirisë Për ty liri Mijëra vite luftuam Je drita e diellit Ku zhbëhet Errësirë e robërisë . .
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Cameria
Mund te kete vija neper harte ku na e ndajne Camerine, ku na i lane lotet te derdhen, ku na e lane gjekun te shteroj, ku na e lane mallin te na perveloj. Plage qe nuk sherohet emer qe nuk harrohet eshte Cameria. ku iku na Shqiperia u duk sik...
Autori: L · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Pendesa e një burri dhe përballja me dëmet e bëra
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujërat, o Qiell që shkëlqen nga errësira.Boll më!Rri aty ku je!Po pse ? C'bëra unë?Qielli i ka këto.Jo mos u shfajëso!Me ato që i bëre Diellit,ai k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: elton · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dilli i mengjesit
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com