Data e postimit: 2014-08-03 21:30:26
Lexime: 2886
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Gjarpërit duhet këputur kokën ,e jo trupin e bishtin !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Gjarpëri Gjarpëri i gjelbër Në fushë jeton Me lëkurën e tij Nga gjelbërimi s'ndryshon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qeni Shok e mik Për cdo njeri Në cdo familje Ruan me besnikëri Edhe ndonjëherë kur i bërtet Struk bishtin fillon të ecë Kur t'ia nisësh me të të lodrojsh Luan bishtin dhe të shikon Kur ndokush t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Borxhlisë së keq ,duhet marrë edhe bishtin e sopatës !
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa herÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Shqiptarët vriten edhe për bishtin e dhelprës !
Autori: Athina · Lloji: Fjale te urta · Tema: Mencuria
Mençuria Dinaku të shkon ujë nën rrogoz. JUG Dita e mirë, që menatë njihet. ARBËRESHËT Dita me diell duket që në mëngjes. MYZEQE Djathin, mirë që e hëngri miu, po shëllirën kush e piu. ELBASAN Duhet ndarë kashta nga kokrrat. VLORË ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse fitimi mes dy njerëzve ndahet keq,ajo punë shkon për dreq ! 2.Gjarpëri i helmueshëm të helmon ! 3.Hidhërimi breh shpirtin ! 4.Turpi është për të gjallët,e jo për të vdekurit !
Autori: anxhela hurti · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urte
ujku cimen e nderron por zakonin se harron. dardha e ka bishtin mbrapa.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Lodhja Jam lodhur E këputur Katandisur Sypërgjumur Moralisur S'di as vetë c'tju them Shumë është lodhur trupi Besa shpirti im .
Autori: Sahide Pnishi · Lloji: Thenie · Tema: për trëndafilin e bardhë
Lulja kosoves Lulja e kosoves Ku të ka nda Nga shoqet e tua Me lot Kur te ka këputur Me dorë të lehtë Nëna ime O lulja shkretë Më thuj q'të ka thanë Kit të ka dërgue Të unë me ardhë Mem përmallue Mem thanē se e mjer...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Plisi i Bardhë -Simbol Krenarie E mbajtën në kokë Si simbol kombëtar E ruajtën me burrëri e krenari Si mbulesë ishte traditë Për Shqiptarë I trashëguar me nder e dinjitet Për brezin e ri Isht...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: I ADHUROJME NENAT
Një herë isha e sëmurë u treta , me ethe u drobita nga shtrati dot s`u ngrita Për netë të tëra nëna pa gjumë , pa ngrënë u pikëllua sy këputura ajo rrinte mbi mua mbi kokë më erdhën motrat , vëllau e plotë të t...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...




Komentet e fundit!

Emri: ervesta kucuku
Email: era_angel_1@yahoo.com
Komenti: i know litterature



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com