Data e postimit: 2014-10-25 11:38:37
Lexime: 6659
Vendlindja ime
Lloji: Analize letrare
Tema: vendim bukuria e natyres etj
Autori: avdullah xhemajlaj
Shkolla: SHOTE GALICA
Klasa: KL VI
Qyteti: DRENAS
E-mail: lalidonialdi@hotmail.com


Vendlindja ime

kur njeher kujtova
femijrin time
me lotuan syt
per vendlindjen time

lotet nuk me ndaleshin
zemra nuk me pushonte
malli per vendlidje
kurr nuk do te ndalonte

lotet nuk i kurseva
kohen nuk e humba
kujtimet qe i kam
jan jet per mua

Vepra te ngjashme
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: viona hasani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dita e trishtuar
Ishte dita me e trishtuar per mua ,dita kur babai u nis te shkonte ne nje shtet tjeter at dit me dukej se nuk do te me ndaleshin lotet perderisa te kthehet ai ishte keq te mendoja ashtu por dashuria me shtyente te beja kete kur u nis me ra nder mend se ai...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Vendlindja''
"Vendlindja" Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O vendlindja ime o me e shenjta ty do te dua sa te jet jeta.Lulet qelin ngjyra-ngjyra sa e bukur qe eshte natyra.Moj vendlindja ime askund s'do te shkoj je ma ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesÃ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuri e pamundur
Eshte faji im qe i pershkruaj netet si ylber ... Te hesht kur bota shembet ? Te pertyp ate qe nuk mundem ? Humba gjumin cdo nat , a eshte edhe kjo nje prov kunder meje ? Fillova te emertoj emrat nga fundi , keshtu me pelqente. I dua duart e mia , edhe ps...
Autori: Lori · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ty zemra
Duke ecur atje ne rruget ku kemi ecur ne rruget ku shume dashuri te bukura kane vdekur mendoj per lotet qe pikuan ne faqen time gjithe kto vargje po i shkruaj per ty zemra ime
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Mesuesi
Mall I Pashuar Lotet mbi banke lotet e arte, ate dite mu derdhen sikur nje ujevare. Malli per mesues eshte mall i pashuar sa shume mesues ke per te me munguar Zeri yt jehon gjithkah, fyryra yte me pataqitet dit e nate.
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shpirti
CFARE JANE LOTET? LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN D...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: Sara · Lloji: Thenie · Tema: Lotet
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
Autori: anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria,largimi,dhimbja e dashuris
Ajo u largua,mos fillo te qash Lotet e tua,kohen se kthjen mbas Shpirti yt,i brengosur eshte tani Prane e do,por ska me kthim Ajo te do,por shpirti i dhemb fort Ti e di por forcen se gjen dot Rruget u ndan,e pranvera iku Lotet e than,e je shpirt i ...
Autori: ina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Ne jeten time kam mesuar, Se jo gjithmone je fitimtar. Se ne kembe per te qendruar, Duhet te kesh rene me pare! Shume here humba drejtimin, Rrugeve te saj pa‘mbarim. Po kurre s‘humba besimin, Se do gjeja destinacionin tim! Nje nga nje shka...




Komentet e fundit!

Emri: class
Email: evisacelami@hotmail.com
Komenti: Poezi koti kisha pa po ma kot se kjo skam pa noj her

Emri: hthhhh
Email: hfhhghgf@yahoo.com
Komenti: kotttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Emri: madita
Email: dita@hotmail.com
Komenti: po keqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq mos ja fut kottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com