Data e postimit: 2024-05-13 14:36:18
Lexime: 261
Në zëmër i mërguar
Lloji: Analize letrare
Tema: Poezi
Autori: Nipi i Ismail Kadarese
Shkolla: Universiteti Shkencave Sociale
Klasa: 15
Qyteti: Tirane
E-mail: poezi.123@gmail.com


Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit
Kur papritur veshtrimi mu rend diku
Tek nje krijese qe kuturiste zalisur
Ne harshin e duvakut blu

Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën
Tutje e larg nga këtu
Përshendriti e shkenditi altruinë
Sa vuri re hijen time të fshehur këtu

Theu shishen,aromoi natyrën
e acarte,shëmbëlltyra e saj
Shkriu pa e ditur dhe e hodhi menjanë,
papritur plogështine pakëtaj

Po vallë kush na qenka kjo zallinë
klimë,klimë e stinë,stinë
Mos pandehu për dashurinë
E u katandis në mjerimë

Çu mbyta,tragjedi
un të njoh se nga cili pol vjen ti
Pse keshtu?,c'ndodhi me ty
ku mërgoi lustra ne ato dy sy

Si të ndriti ai vendim?
që u largove,shpotite,e më le
afrohu,afrohu,te ndjej e te perqafoj,
e shoh se nje peng ne shpirt e ke

Nja fllad parapranveror çlirinë ma kaploi
U kufizova e se ndjeja me veten njësoj
Stuhia vajzen ma mbuloi
Dhe atë perqafim s'arrita ta injektoj
Dikush,i mallkuar,gjithçka transformoi
E njomë,e errët magjia e tij
me tu kthjelluar mirazhi i djalit u shkrua në kujtimet e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: NORA ORA · Lloji: Poezi kolone · Tema: PER TY
U LARGOVE NGA KJO JETE KUR UNE KISHA NEVOJE PER TY DUKE ME LENE DUKE ME LENE NJE PENG DUKE MOS U TAKUAR PER TE FUNDIT HERE ME TY RUAJ KUJTIME TE BUKURA EDHE KUJTIMET E BU8KURA TE BEJNE TE AQSH ME LOT SI KUJTIMET E HIDHURA QE TE BEJN...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Përshkrimi i stinës së dimrit
Një ditë u zgjova herët, shkova poshtë por ishte ende errët me durim veten e freskoja, sepse kishte ardhur stina që e dëshiroja. Vrapova menjëherë për të marrë ca dru e të ngrohem,...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Prej të marrit largohu ,ngat të mirit afrohu !
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: adela bano · Lloji: Tregim · Tema: varferia
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte dielli i vobekte.Ana tha papritur:Sot eshte me mire se ditet e tjera - dhe i hodhi syte per nga Rebeka , e cila ishte e perhumbur ne mendime.-Po,tha me nj...
Autori: Myzejen Gjuzi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj këndoj. Cicërimat e tyre me ëmbëlsi i ndjej e shikoj plot gaz zogun ne fole. Fluturat anë e mbanë mbi cdo lule fluturojnë dhe me bletët kra...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Erdhi pranvera E hirshme si vetë jeta, erdhi pranvera në vendin tim. Ku malet,fushat dhe kodrat, zënë me gaz blerimi të këndojnë. Ku zgjohet e tërë natyra, dhe stofin e ashpër dimëror, tutje e lë. Shkëndija rinie që marrin gaz nga ...
Autori: orgeta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ndjenja
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mes...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com