Data e postimit: 2023-09-24 07:14:00
Lexime: 2198
Fjalet e qiririt
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Titulli: Fjalet e qiririt

Autori: Naim Frashëri

Botimi: Viti 1886

Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh përkushtimin e tij ndaj atdheut dhe ëndrrave të tij për liri dhe përparim.

Poezia është e organizuar në forma të rregullta të vargjeve të shkurtra dhe ka një ritëm të qartë. Ajo fillon me një shpjegim se si fjalet e qiririt të tij janë si pikëllimi i zogut, që fluturon në horizont dhe mbledh ëndrrat e shpirtit të tij për të realizuar misionin e tij në botë. Frashëri e përshkruan qiririn si një simbol të lirisë dhe frymëzimit të tij të jashtëzakonshëm.

Pikëllimi i zogut në qiririn, që dëgjohet tërheqësht në errësirë, simbolizon përjetimin e pikëllimit dhe ankthit të autorit në përballjen me sfidat dhe vështirësitë në rrugën drejt të ardhmes së ndritshme për atdheun dhe kombin e tij.

Pjesa tjetër e poezisë përshkruan përkushtimin e autorit ndaj fjalëve, duke thënë se ai i ka fjalët e tija si shprehje të ndjenjave dhe ëndrrave të tij. Ai ndjehet si një zog që luan në qiell me fjajë, i cili përpiqet të kuptohet dhe të japë ndriçimin e tij për të tjerët. Ai i këndon fjalët e tija si një mënyrë për të shprehur dëshirën për liri dhe përparim.

Analiza:

Poezia "Fjalet e qiririt" përshkruan përkushtimin e Naim Frashërit në shprehjen e ndjenjave të tij për atdheun dhe përparimin e kombit të tij. Autori përdor metaforat e një pikëllimi të zogut në qiririn, si simbole të pikëllimit dhe sfidave që ai përjeton në rrugën drejt të ardhmes së ndritshme. Duke përdorur fjalë të guximshme dhe ritëm të qartë, ai përshkruan përkushtimin e tij ndaj fjalëve dhe dëshirën e tij për të ndikuar dhe frymëzuar të tjerët.

Poezia ka një ndikim të fortë emocional dhe arrin të lidhë lexuesin me përkushtimin dhe pasionin e autorit për atdhene dhe përparimin. Qiriri, si simbol i lirisë dhe frymëzimit, përfaqëson zgjimin e ndërgjegjës së autorit dhe përkushtimin e tij të patundshëm drejt qëllimit të tij.

"Liri" dhe "frymëzim" janë tema të rëndësishme në poezinë "Fjalet e qiririt". Frashëri përdor fjalë të fuqishme dhe emocionale për të përshkruar dëshirën e tij për të shprehur veten dhe për të frymëzuar të tjerët të luftojnë për lirinë dhe përparimin.

Kjo poezi mban një mesazh të thellë dhe pritet të frymëzojë të lexuesit të ndjehen të përkushtuar ndaj atdheut dhe t'iu bëjnë përpjekje për të arritur ëndrrat e tyre. Autori transmeton vullnetin e tij për të luftuar për liri dhe përparim dhe e inkurajon lexuesin të bëjë të njëjtën gjë.

Përmbajtja emocionale dhe ritmi i qartë i poezisë bëjnë që "Fjalet e qiririt" të jetë një krijim i rëndësishëm letrar i cili bëhet pjesë integrale e letërsisë shqiptare.

Vepra te ngjashme
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: klajver · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha jone
vellezer shqiptare te prekim urtesine te zem udhen e mbare te ngjallim shqiperine shqiperia ka qene edhe do te jete po sot ne ditet tene te mete te mos kete
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
Vitet kalojne por nenen se harrojme, zemer e embel me dashuri, qe mbjell veq paqe e dashuri, je ti oj nena ime je ti. Zeri yt i embel, thell ne mua buron, dashurine tende, cdo femije e deshirone.
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
|| ||| ||||||| |||||||| || ||| || || || ||| ||||||| |||||||| || ||| || || |||||| ||| || |||||||| IS BEATIFUL,LIVE IT UP
Autori: nita nita · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe hëna jon per ty luftuam e u flijuam per ty kurr su ndalem per ty ne u falem
Autori: Liza · Lloji: Analize letrare · Tema: Prometeu
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit... Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazhÃ...
Autori: Fjord Dostojevski · Lloji: Analize letrare · Tema: Rebelimi
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
Autori: avdullah xhemajlaj · Lloji: Analize letrare · Tema: vendim bukuria e natyres etj
Vendlindja ime kur njeher kujtova femijrin time me lotuan syt per vendlindjen time lotet nuk me ndaleshin zemra nuk me pushonte...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: Anxhela Cezmolli · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Dashuria është gjithçka. Është gjithçka që bota ka. Ajo të çon sa më lart. Të bën të fluturosh në parajsë. Si dashuria kurr nuk ka. Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com