Data e postimit: 2022-10-17 20:58:43
Lexime: 1773
Ushtrime per numerorin
Autori: Leticja Murati
Lloji: Analize letrare
Tema: Numerori
Shkolla: Barbullinje
Klasa: 9
Qyteti: Barbullinj
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjuha shqipe 9
Tema:Numerori (pershkrim i nje ngjarje ku te perdorni numeror te ndryshem)

Para 1 viti shkolla jone organizoi nje shfaqje per
vitin e ri.E gjithe shkolla mori pjes ne shfaqje. Ne shfaqje moren pjese 100 njere.Shfaqja u zhvillua ne katin e 2 te nje lokali ne fshatin ton. Nxenesit u ndane ne 4 grupe:ata qe prezantonin,ata qe benin humor,ata qe kendonin,ata qe kercenin. Gati 3 nxenes ndihmuan ne sistemimin e uleseve per shfaqjen. E gjithe shfaqja doli e mbrekullueshme dhe na dhuroi frymezim per ta bere serish,krenari qe te tjeret na perkezonin dhe ndjesin shpirterore te pjesemarresve

SHENIM:(Numeroret jane numrat)

Vepra te ngjashme
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: avdullah xhemajlaj · Lloji: Analize letrare · Tema: vendim bukuria e natyres etj
Vendlindja ime kur njeher kujtova femijrin time me lotuan syt per vendlindjen time lotet nuk me ndaleshin zemra nuk me pushonte...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: krijimi i nje referati
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com