Data e postimit: 2022-05-19 01:36:05
Lexime: 2593 |
Kronike Roze
Dua Lipa nuk i mban lotët teksa flet për gjendjen e coronavirusit: Do ta lansoj më herët albumin me shpresën t’ju sjell pak lumturi
Dua Lipa shpërtheu në lot ndërsa njoftoi ndryshime në turneun dhe albumin e saj të ardhshëm...
|
Idriz Seferi lindi në një familje muslimane në fshatin Sefer (në Preshevën e sotme, në jug të Serbisë), në veri të vargmalit të njohur si Mali i Zi i Shkupit (Tur. Karadağ, Alb. Mali i Zi i Shkupit, Ser. Skopska Crna Gora),në atë kohë pjes...
|
Leu në Shirokë, lokalitet afër liqenit, më 5 janar 1888 i biri i Loros dhe i Çile Koliqit[2] i pagëzuar me emrin Gaspër. Qysh në moshë të re bashkë me të vëllanë, Markun, qenë të thirrur nga rruga e kishtarisë. Hyri në kolegjin e jezuit...
|
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
|
Cfare eshte makromedia?Makromedia eshte nje platforme multimedia qe perdoret per te shtuar animacione,video dhe Webfaqe interaktive.Gjithashtu makromedia eshte nje kompani zhvillimi software(1992-2005)me seli ne San Francisko.Ne Kaliforni jane prodhuar pr...
|
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
|