Data e postimit: 2020-03-19 11:42:45
Lexime: 2144
KONTRIBUTI I IDRIZ SEFERI
Lloji: Tekst informativ
Tema: IDRIZ SEFERI
Autori: SUEJD SEJRANI
Shkolla: QAMIL GURANJAKU
Klasa: 7b
Qyteti: Elbasan
E-mail: sejranidjeus@gmail.com


Idriz Seferi lindi në një familje muslimane në fshatin Sefer (në Preshevën e sotme, në jug të Serbisë), në veri të vargmalit të njohur si Mali i Zi i Shkupit (Tur. Karadağ, Alb. Mali i Zi i Shkupit, Ser. Skopska Crna Gora),në atë kohë pjesë e Vilajetit Otoman të Kosovës. Ai iu bashkua lëvizjeve kombëtare shqiptare në një moshë të re,duke qenë anëtar i Lidhjes së Prizrenit (rreth 1878) dhe Lidhjes së Pejës (est. 1899).Idriz Seferi (turqisht: risdris Sefer; 14 Mars 1847 - 25 Mars 1927) ishte një udhëheqës shqiptar dhe luftëtar gueril (rebel). Anëtar i Lidhjes së Prizrenit dhe Lidhjes së Pejës, ai ishte njeriu i djathtë i Isa Boletini, me të cilin organizoi Kryengritjen e vitit 1910 kundër Perandorisë Osmane në Vilajetin e Kosovës. Pas shtypjes së kryengritjes, Seferi vazhdoi luftën, në Kryengritjen e 1912. Në Luftën e Parë Ballkanike, Boletini dhe Seferi u ngritën kundër Serbisë, me të cilin kishin qenë më parë aleatë gjatë Kryengritjeve të 1910 dhe 1912, dhe vazhduan të sulmojnë postet serbe në okupimin pasues dhe fazën fillestare të Luftës së Parë Botërore (1913-1915 ). Në fazën e dytë të luftës (1916-1918), ai drejtoi trupat kundër forcave bullgare. Në fillim të prillit 1910, dymbëdhjetë fiset shqiptare të Vilajetit të Kosovës të udhëhequr nga Isa Boletini dhe Idriz Seferi u ngritën kundër osmanëve. 5,000 rebelë nën Seferi ndërprenë hekurudhën Prishtinë-Üsküp në Kaçanik, duke arritur t'i rezistojnë forcave osmane në grykën e Pass Pass Kaçanik.Burrat e Seferit ndaluan një tren që transportonte ushtarë dhe furnizime të lidhura për Prishtinën, bartnin furnizimet dhe çarmatosën ushtarët. Boletini në të njëjtën kohë kishte çuar 2,000 rebelë mbi Ferizovik (Ferizaj) dhe Prizren. Seferi shkaktoi humbje të mëdha në ushtrinë turke përkundër faktit se ata ishin pa artileri dhe mbajtën kalimin për më shumë se dy javë. Rebelët u dëbuan vetëm pas një beteje të dëshpëruar që zgjati trembëdhjetë orë, sepse ata ishin shumë më të shumtë.Kryengritja u shua nga 16,000 trupat osmane nën Shefket Turgut Pasha, megjithatë jo pa vështirësi. Nën urdhrin e Seferit, rreth 2,000 ushtarë osmanë rreth Gnjilane u vranë. Deri në gusht, osmanët kishin rivendosur rendin, dhe tani qeveria ndërmori masa të ashpra për të ruajtur mirëmbajtjen në Vilajetin e Kosovës: të gjithë burrat e moshës 15-60 ishin regjistruar (për rekrutim); Burrat shqiptarë ishin çarmatosur dhe ata që kishin të drejtë u rekrutuan në ushtrinë osmane Boletini kishte hequr dorë nga armët pasi ai dhe një ambasador i shtetit Vıçıtırın shkuan në vali të Kosovës, i cili premtoi të plotësonte kërkesat e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Atdheu
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse flamurin e ngriti Jakup Krasniqi. Për Kosovën u bënë shumë sakrifica. Në vitin 1990 në Prishtinë dhe në shumë vende tjera u helmuan mbi 7000 nxÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Biografia e skenderbeut
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe...
Autori: GEni · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Love
une mendoj qe intelegjenca eshte edhe e lindru edhe e arrijme gjate jetes... kete me se miri e kan deshmuar strateget e me parshem te luftes eedhe strateget tane p.sh. Isa Boletini , nuk kishte intelegjencë të përgaditur artificialisht apo tÃ...
Autori: Liridon Nusa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu im
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës so...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: keshtjella
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,rrethimi i pare i Krujes.Ne liber kane nje vend te vecante edhe ceshtjet qe ngrihen prej fushates per pushtimin e Ballkanit nga ana politike dhe demografik...
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Qerim Pllana foto Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03 Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori dita flamurit
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise. Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë 28 nëntor, 1912 U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst krahasues · Tema: Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine.
Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine Zogu u shpall formalisht mbreti I shqiptarëve më 1 shtatorë të vitit 1928. Shtetet e bashkuara e njohen ate më 13 shtatotë 1928 dhe qeveritë e tjera vazhduan ta njohin atë njëra pas tjetrë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Bajram Curri Burrërisht luftoi Plaku Bajram Ishte udhëheqës senator dhe ushtarak Në ato male të larta N'shpellë të Dragobisë Luftoi me pushkë në dorë Kundër armikut Kundër qarqeve shoviniste ,kundër ...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër tÃ...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com