Data e postimit: 2022-03-31 20:26:03
Lexime: 3330
leter zyrtare
Autori: unknown.F.L
Lloji: Leter
Tema: leter zyrtare
Shkolla: kole koci
Klasa: 8
Qyteti: pg
E-mail: Email eshte i fshehur!


I nderuar zoti x:
Me lejoni te prezantohem si fillim.
Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete.
Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin qe ju me keni zgjedhur mua nga te gjithe mundesite qe kishit nga shkolla Kole Koci.
Ju jam vertet mirenjohese ju ne vecanti dhe me pas sigurisht qe edhe kontribuesve te medhenj dhe te vegjel qe bëne të mundur që organizimi i veprimtarisë të ishte plotësisht i suksesshëm. Ky konkurs kaq simpatik ku te gjithe femijet mund te shprehin aftesite e tyre ne lidhje me mesimin e gjuheve te huaja eshte nje rast vertet shume i mire per te gjithe nxenesit ku me para nuk jane konsideruar sa duhet per nje teme si kjo.
Ne e kuptojmë që kjo ngjarje nuk do të ishte e mundur pa pjesëmarrjen e institutit që ju drejtoni, dhe ne jemi shumë mirënjohës qe po ndeshemi me një ekip kaq të zellshëm. Drejtuesit dhe bashkepunetoret dukeshin vertet njerez cilesore dhe te punes. Shume bujare dhe te vinin gjithmone ne ndihme ne vendet ku kisha pyetje apo paqartesi.. Hapësira e dhënë kesaj teme ka marrë reagime shumë të favorshme nga publiku.
Unë shpreh një vlerësim të thellë në emër të të gjithë anëtarëve dhe qëndroj në dispozicionin tuaj për realizimin e përbashkët të ngjarjeve të ardhshme.
Merrni një përshëndetje shumë të përzemërt.
Sinqerisht,
Filani

Vepra te ngjashme
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: Ledd · Lloji: Leter · Tema: Shoqja ime😍
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te . Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: era · Lloji: Leter · Tema: Gjithmon me ne 😭😭
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: Une · Lloji: Leter · Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Leter · Tema: MIRMENGJES
me jep nje kafe te lutem nje dopjo hashash dhe nje kallash ti ne kripen e diellit embel rezatoon nje te dredhur te madhe ma dergooon si tja beeej si tia them pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem ti them mirmengjes ti them mirmengjes dhe nje...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...




Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: saraxhahollari@gmail.com
Komenti: bravo shume leter e bukur. me ke ndihmuar edhe per detyrat e shtepise. te lumte zemer! Vazhdo keshtu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com