Data e postimit: 2021-11-28 12:35:29
Lexime: 1648
Babi
Foto
Autori: Erbuna Hajdari
Lloji: Analize letrare
Tema: Babi
Shkolla: Tefik Çanga
Klasa: 7
Qyteti: Ferizaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete. Gjithmon ulem pran tij dhe ja përqafoj duart të cilat i ka të vrara nga punët e shumta. Asnjeher nuk na ka mërzitur, ka bërë të munduren që ne të jemi të lumtur. Gjithmonë na ka lënë te lirë të dalim , gjithmon ma ka thënë një fjalë: Ke kujdes me kë shoqërohesh, ke kujdes rrugës. Deri sa të vija unë në shtëpi, e di që as nëna as babai nuk kanë ndenjur të qetë, se mos më ndodh ndonjë gjë.Sa herë që kam qenë e ofenduar gjithmon më ka përkrahë dhe më thoshte, sa herë të jeshë e ofenduar asnjëher mos qajë ose mos i thuaj ati/asaj asnje fjalë por vetëm injoroje, andaj sotë jam shum e fortë ndaj atyre që më ofendojnë. Kurr nuk i harroj disa fjalë që mi thotë babai: Njerzit mësojnë prej gabimeve, Jeta të sjellë herë të mira e herë të këqija por ti duhet të jesh e fortë, ti duhet të jeshë e zoja e vetes që të mos jeshë lodra e askujt .
Nuk di se si tja shpërblej, por të betohem se do të jesh krenar për mua.

Vepra te ngjashme
Autori: arta klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: liria shqiptare
liria shqiptare liria shqiptare ka qen e gjithkujt kan vuajtur nga serbet si kan ditur askujt luftuam te jemi te lir te jemi te mir dhe me bujari kjo luft prej shqiptar...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shqiperia gjate viteve 1939-1943
Tema : Shqiperia gjate viteve 1939-1943 1. Figura e Ahmet Zogut Ahmet Zogu lindi ne Burgajet me 8 tetor 1895 Ne kete kohe 13 vjec Ahmet Zogu behet keshtu shef i krahines se Matit .Ne vitin 1912 Zogu largohet nga Turqia per tu kthyer ne Shqiperi, mbas la...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
Autori: Shqipe · Lloji: Analize letrare · Tema: Ënderr ti jeto
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
||||||||||||DHE||||||||||||||| ||||||||T||||||||||||P|||||||||||| |||||||||A||||||||||||O||||||||||| ||||||R||||||||||||||||E|||||||||| ||||||P|||||||||||||||Z||||||||||||| |||||||E||||||||||||||I||||||||||||| |||||||||V||||||||||T||||||||||||| |||...
Autori: Gregory Samak · Lloji: Analize letrare · Tema: analize, le livre secret, libri sekret, gregory samak, roman
Analizë letrare Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sekret” i autorit francez Gregory Sámak. Pjesa I Autori: Gregory Sámak Titulli: “Le livre secret” ...
Autori: Ina Agolli · Lloji: Analize letrare · Tema: prejardhja e njeriut
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Deti dhe bregu
Ma tan bregut ma tan detit Ndihet kanga e fuqishme Sjemi ma nërobri×2 Kët kën na pëlqen ne zemra Sepse sot në liri na jemi Edhe ne vendin ton Oooooòoo Edhe ne vendin ton Dit fatëbardha kan ague Prangat dhe zingji...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: aqif · Lloji: Analize letrare · Tema: si te vlersojme natyren
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: albion nikqi · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
Autori: Florentina Isufi · Lloji: Analize letrare · Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN TI E GEZON QDO MUUSLIMAN QE 1 VJET MALLI MKA MARRE NE AKSHAM ME BA IFTAR JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN 1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com