Data e postimit: 2021-11-24 20:15:23
Lexime: 2652 |
Ike vella !
Me le vetem !
Si nuk mendove per mua te shkreten !
Qaj !
Nat ,dit pa pushuar .
Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar .
Nat e dit vuaj shum.
Vec ne enderr te perqafoj pafund.
Nuk ngopem dot duke te perqafuar .
Se malli im per ty...
|
Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh k...
|
E dashur mami
Kjo leter eshte per ty.
Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time.
Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani.
Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
|
|
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri.
ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë.
më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
|
Gjyshi Im
Gjysh I Dashur
Sa Fort Te Dua
Sa Fort O Gjysh
Me Mungon Mua
Lojrat,Mesimet E Tua
Kurr Si Harroj
Me Mesove Mua Gjysh
Si Te Veproj
Gjysh More Gjysh
Tasht Ti Ku Qendron
Ne dhe te Ferizajit
Aty Po Pushon
|
Krahet e zez te nji nate pa gjum
E varrosin lagjen prane,
Drite,jete,gjallesi-askund,
Vetem erresine e skam.
U harrua jeta e dites
Nder shtresat e nates,e paqja
U dredh nga parzmi i errsines ...
N'andrra perkundet lagja.
Njerzit nder shte...
|
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
|
kujdes me djemte se ato te tradhtojne
dhe te tjre ato dashurojne
ka skiftere gjithandej
qe po presin castin
qe te marin rastin
|
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
|
E dashur Ola
Te uroj 100 vjece!
Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime!
Te puth shoqja jote Ana!
Mirupafshim!
|
E dashur mesuese,
Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
|
E hënë
19/03/2018
I dashur ditar
Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
|
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
|