Data e postimit: 2021-11-07 10:11:58
Lexime: 5111
Nje Tregim Per Veten Time
Autori: Donika
Lloji: Hartim
Tema: jeta ime
Shkolla: Nuri Mazari
Klasa: VIII
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur në jetë. Aty ku është “Oazi i jetës”. Në Tokë.
E fillojme jeten duke qare, te vegjel, por te mbuluar me dashuri. Nuk dime nga te shkojme, pasi nuk dime te ecim, pasi nuk mbajme mend nese ne ate kohe mendonim…
…Por jeta vazhdoi, ne mesuam te ecnim, ne fillim me hapa te vegjel, te pasigurte dhe me nje dore qe na tregonte rrugen e drejte, qe na mesonte se si t’i hidhnim hapat.
Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruaja e të lexoja nga mësuesi.
Dhe shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket ai? Është vallë i veçantë nga njerëzit tjerë? Do të jetë ai i butë, apo i ashpër etj. etj.
Më në fund, filloi edhe ora e parë e mësimit. Personi i ëndrrave të mia qëndronte para nesh. Fliste ngadalë e bukur. Kishte edhe fjalë që nuk i kuptoja, sepse ai fliste një gjuhë tjetër fare nga ajo që e përdornim në shtëpi e rrugë. Ishte kjo në gjuhë letrare shqipe te bukur. Më pëlqenin shumë fjalët e tij të para. Tingëllonin bukur. E ai, vazhdoi të fliste për shumë gjëra që kishin të bënin me shkollimin tonë. Rrëfente për dituritë që do t’i merrnim gjatë viteve në vazhdim, për edukatën, pastërtinë e shumë e shumë gjëra të tjera.
E dëgjoja gojëhapur. Çdo fjalë e tij, për mua ishte shumë e rëndësishme, për të mos thënë e shenjtë. Dalëngadalë pushuan të dridhurat. Tanimë isha e qetë dhe shumë e gëzuar. E kisha të qartë se do ta kem një mësues të dashur, i cili do të na dojë dhe ne do ta donim edhe më shumë. Nga ai do të mësonim shkronjat e para. Do të mësonim të shkruajmë e të lexojmë dhe shumë gjëra të reja, pa të cilat nuk mund të bëhesh më vonë as mësues, as mjek e inxhinier. Ishin këto profesione që i ëndërroja kur ende isha e vogel...
Gjatë viteve në vazhdim kam pasur dhe do te kem shumë e shumë mësues të tjerë, arsimtarë e profesorë. I kam dashur edhe ata,dhe do ti dua, por kurrë sa mësuesin tim të parë, i cili ka lënë gjurmë të pashlyeshme në kujtesën time, në jetën time...
U sheqerova me shume vajza e djem por njeren prej tyre do ta vecoj!
.Është një vajzë e qeshur , e mirë dhe e dashur me të gjithe . Ajo ka flokë gështenje, sy kafe , e gjatë dhe e dobët . Eshtë një person të cilin e konsideroj si miken time më të mirë. E kam njohur në shkollë, tani jemi në një klasë, më saktë, në një bankë.
Per humor, vetëm me njëra –tjetrën, shahemi me ca fjalë të rënda (kjo është diçka e përditshme). Pavarësisht se debatojmë, ndonjëherë prapë e gjejmë zgjidhjen. Nuk e dija që ekzistonte dikush që mund të dëgjonte edhe kur çdo gjë ishte e errët në botën time. Kemi bërë shumë budallëqe së bashku dhe kam kuptuar se kam gjetur një mike që edhe në parajsë do më bëjë të qesh . E kam xhan dhe do ta kem gjithmonë ,është dikush që nuk dua ta humbas kurrë.
E di që rrugët tona do të ndahen në jetë , por di që ajo shoqe gjithmonë do mbetet në mendjen dhe zemrën time.
Momentet me te bukura i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin dhe me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata bejne gjithqka per ne .Jane kujdesur per mua qe nga lindja ime.Kane prishur gjumin e tyre ne oret e vona te nates kur kam qare.Babai im ka punuar me ore te tera qe une te hy ne shkolle dhe te marr dije .Punon gjate gjithe dites dhe nates qe nje dite te marr diplomen .Nuk me ka munguar asnjehere as dashuria e babit kur me rrembente, me perqafonte dhe me fluturonte lart qe te qeshja.Kjo per ta eshte falenderimi dhe mirenjohja me e mire per gjithqka qe me kane dhuruar. Familja eshte gjeja me e bukur qe do te mund te ndodhte ndonjehere.
Pa ta do te ishim ...hiç gje .
Ka shume femije atje jashte pa prinder ,qe do te deshironin te pakten njehere ti shikonin ata...Nuk e dine ndjesine e te qenurit nje femije me baba dhe nènè.
Mendoni se mund te jetoni pa ta ,dhe se jeta do te ishte me e bukur vazhdoni por sa koha te kaloje do ju mungojne ditet qe i kaloni me ta.
E sa per mua Familja eshte Universi!
Ky ishte nje tregim per veten time!

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Hartim · Tema: Nje leter shoqes
E dashur Lira! Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 1 qeshori
kur vjen 1 qeshori. zemra me gufon se eshte festa ime. se eshte festa jone. me shoket e shoqet, lozim e kendojme. prinder e mesues, bashke me ne festojne. dhe trumcaket ciu ciu, ne ajer lodrojne. gezuar o femije, me gjithe zemer na urojne. ...
Autori: E.K · Lloji: Hartim · Tema: Pushimet ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: gizem said · Lloji: Hartim · Tema: alfabeti
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqipe.Prej 14 nentor i vitit 1908 deri me 22.11 u mbajt kongresi i alfebetit te shqipes.Ne kongresin e alfabetit te gjuhes shqipe moren pjese 32 delegate.Disa...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com