Data e postimit: 2021-03-05 12:21:55
Lexime: 3474 |
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"
Titulli: Korridori i Fshehur
Autori: Jean-Paul Sartre
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1944
Analizë e tekstit:
"Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
|
Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore.
Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha :
oo lop qa po hec me ta moj .
Polici tha : dhi osht jo lop .
djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...
|
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
|
Urime skender ditelindja
Gzimi i nanes jeta ime
Zemra ime i gezofsh
Edhe 100 te lumtura
Me kenaqesi te madhe
E shkruaj kete poezi
Se kosova u ba shtet i ri
me ty pavarsi Ditelindja jote
më bën të shkruaj te lexoj
Per qdo vit ne ban
Ta uro...
|
Autori:
Big G
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Provimi i lirimit, gjuha shqipe test, provimi i klases 9, klasa 9, provim lirimi teza, shenime gjuha shqipe 9
Materiale/Shënime për provimin e gjuhës Shqipe për klasën e 9
Shënim: Ky material është një koleksion shënimesh që fillojnë nga klasa e 6 deri në të 9-tën dhe nuk janë në
ndonjë rregull hierarkik gjithsesi. Shënimet shërbejnë thjesh...
|
Autori:
Luljeta Mahmuti
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...
|
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
|
Kosovarja e vogel
Kosovarja e vogel
Ne luftë ka marrë pjesë
Hej të gjith kur na ndëgjojn
Le ta din per bes
Plot guxim që ksovarja
Ne luftë ka marr pjes
Kosovarja vogel
Bomben e ka hedh
Hej të gjithë kur na ndëgjojn
Le ta d...
|
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time..
Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
|
Mami\
Kur te shof ty , gjej force
realitetin e sfidoj
se ti o mami im
je qenia me e dashur njerezore .
Prandaj te dua kaq foort .
Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar !
punoi : ........
|
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
|
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
|
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
|