Data e postimit: 2021-01-20 21:02:53
Lexime: 2276 |
1.Shëndosh të jemi Zot i madh,gjërat e tjera vijnë dal nga dal ...!
|
Libri eshte shoku im me i mire .
E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme .
Do i thoja se te kam shok te ngushte .
|
Skenderbeu legjendar
o heroi yne kombetar
shume armiq ti ke vrare
je nje luftetar i rralle
Me turqit ti ke luftuar
Shqiperine e ke nderuar
se prej teje kemi sot
Shqiperine atdheun tone
Luftove me qindra vjet
qe sot ne kemi nje shtet
sh...
|
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
|
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
|
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
|
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim.
- Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
|
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"
Titulli: Korridori i Fshehur
Autori: Jean-Paul Sartre
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1944
Analizë e tekstit:
"Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
|
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhe...
|
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne alb...
|
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet
Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet
Te rinje e te rritur sot
Po jetojne kot me kot.
Askush nuk po futet ne kete det
Qe ta ndryshoje kete milet
Me te po abuzojme
Qe dicka te krijojme.
Po sa me shume...
|
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi.
gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
"Robinson kruzo"
Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet
interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' .
- Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
|