Data e postimit: 2020-12-18 10:54:19
Lexime: 2401
Ëndrra e keqe
Autori: Greta
Lloji: Rrefenja
Tema: Ëndrra e keqe
Shkolla: Thimi Tani
Klasa: 7b
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë çast(edhe pse tani nuk ka njeri qe mos ta kete telefonin me vete😅).Lajmërova zjarrëfiksen.Dhe më vonë i thashë prindërve.Terreni ishte shumë i vështirë.Por zjarrëfiksit i kishin marrë masat.Ata bën punën e tyre aq sa mundën.U habitëm kur pamë se ata e dinin terrenin dhe kishin marrë masa.Por u habitëm edhe më shumë kur na thanë se çdo vit binte zjarr në këtë vend dhe në këtë periudhë kohe.Fatmirësisht e gjitha kjo ishte nje ëndërr e keqe ose më mirë një makth.Do të doja që kjo mos te ndodhte kurrë në jetën reale

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Rrefenja · Tema: shoqërore
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Polici :Po herën e dytë pse e rrahe ? Burri : U tuta që më tradhton apet ...!
Autori: Julijana Nika · Lloji: Rrefenja · Tema: subkoshjenca
Nderlikimi mes minutash me ndjek ne hapat e mi te njepasnjeshem ku ritmikja qe krijojne atletet e mia me ben shoqeri ne ate vetmi fizike.Jo vetem fiziku im por edhe shpirti im ndjehej i zbehur, i keputur nga guret qe jeta ia hidhte here pas here.Ata gure ...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: Natyra
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: 8 Marsi
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po flet zemra ime qe ne kete moment nuk di sec ndjen ! E ke parasysh kur jane disa minuta dhe nje ndjesi thjesht bosh ?91. Mendon qe dhe pa gjithcka qe kishe der...
Autori: Lela lela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje ngjarje
Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi. Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të n...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Rrefenja · Tema: Kaloresi i pafat
Nje kalores vendosi te dilte per gjueti ne liqen.Gjuajtja i rezultoi e pafat,pasi patat u larguan.Ai vendosi te bente nje sy gjum.Papritur nje banore e zones e zgjoi dhe i kerkoi pak mjalte per djalin e saj sepse e kishte semure.Kaloresi pa u menduar dy h...




Komentet e fundit!

Emri: Ester
Email: estersllogu34@gmail.com
Komenti: 😅



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com