Data e postimit: 2020-12-13 17:42:23
Lexime: 2362
Arka e trasheguar
Autori: Orgita
Lloji: Hartim
Tema: Arka e trasheguar
Shkolla: Azim Vokshi
Klasa: XI-C
Qyteti: Bajram Curre,Tropoj
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe te eshte dhene ty ky privilegj .
Kjo per mua eshte mese e vertet .Une mbaje ne shtepi nje arke te vjeter qe nga katragjyshja ime .Ajo arke sic me kane thene e mbante nusja e shtepise .Pra nusja e djalit te pare te familjes .Ne ate arke ajo mbante gjerat me me vlere per te .Artka trashegohej nga brezi ne brez .Tashme ate arke duhej ta merte nusja e xhaxhait te madhe ama ai ate arke e ka lene ne shtepine e vjeter ,ne fshate.Duke rene dakort me tim ate u vendos qe arken ta merrte babai pasi ai ishte femija me i vogel dhe me i ledhatuari i familjes .
Ne momentin qe arka vjen ne shtepine tone ,shtepia behet akoma me e bukur dhe me tradicionale ..Ne ate kohe une isha e vogel se teksa vezhgoja arken ,zbukurimet e bera mbi te ,me benim pershtypje ,por akoma me shume fakti qe si ishin gdhendur format e luleve ne menyren me te bukur te mundshme .
Si ka mundesi qe edhe ne ate kohe beheshin gdhendje te ndryshme kaq te bukura?Po cfare materiali ishte e gjithe arka? Cfare mbanin mbrenda nuset? Njeqind e njemije pyetje .Ama babit ndonese i drejtoja 1000 pyetje ,nuk prtonte te me kthente pergjigje .Perkundrazi me mesoi te kujdesesha per te sepse keshtu tregohej nderim per ata qe e kane perdorur arken para meje pra parardhesit e mij.
Me kujtohet kur babai me tha i perlotur se kjo eshte e vetmja gje qe i ka mbetur nga mamaja e saj te cilen e donte aq shume .Kjo me ben qe ta vleresoj akoma me shume .Dhe kjo me bene krenare dhe jo vetem por edhe pergjegjese.

Vepra te ngjashme
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com