Data e postimit: 2020-05-06 15:43:41
Lexime: 7746
Kronike Roze
Autori: Elsika Murrizi
Lloji: Tekst informativ
Tema: Dua Lipa
Shkolla: Gjimnazi 'Miti Zoi Zaka ' Divjake
Klasa: XI-2
Qyteti: Divjake
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kronike Roze
Dua Lipa nuk i mban lotët teksa flet për gjendjen e coronavirusit: Do ta lansoj më herët albumin me shpresën t’ju sjell pak lumturi

Dua Lipa shpërtheu në lot ndërsa njoftoi ndryshime në turneun dhe albumin e saj të ardhshëm në mes të pandemisë coronavirus.
Në një lidhje direkte me fansat e saj në rrjetin social Instagram të hënën, këngëtarja 24-vjeçare zbuloi se do të shtynte datat e turneut në Mbretërinë e Bashkuar dhe në Evropë, por shpresonte të sjellë një lumturi për fansat duke afruar datën e publikimit të albumit të saj të dytë.
Dua kishte planifikuar ta publikonte albumin e saj të dytë “Future Nostalgia” më 3 prill, por njoftoi që ajo e kishte afruar datën e lansimit për 27 mars, shkruan DailyMail.
Duke iu shtuar emocionet, Dua përgjatë videos në Instagram tha: “Shpresoj se do ju sjell lumturi dhe shpresoj se ju bënë të buzëqeshni, dhe shpresoj t’ju bëj krenarë”.
Duke këmbëngulur që turneu i saj gjithashtu do të rifillonte sa më shpejt që të ishte e mundur, ajo njoftoi: “Asgjë nuk është anuluar – koncertet janë shtyrë për shëndetin dhe sigurinë e të gjithëve”.

Dua Lipa kishte planifikuar nxjerrjen e albumit të ri “Future Nostalgia” më 3 prill, por do ta bëjë më herët (Foto: Dua Lipa/Instagram)
“Datat e reja për Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropën do të vijnë nesër, në orën 10:00 të mëngjesit në Londër, ku unë do të njoftoj për datat e reja”, shtoi tutje Dua.
Ylli fitues i Çmimeve Grammy gjithashtu njoftoi se solo-kënga e saj e ardhshme, “Break myheart”, dhe videoklipi i saj muzikor do të dalë më herët se që ishte planifikuar, më 25 mars.
Ajo tha: “Jam e emocionuar sepse është këngë e fortë, është ritmike”.
“Dhe megjithëse kënga vjen nga një vend me të vërtetë i lumtur, unë jam duke shkruar për faktin që jam e dashuruar dhe jam aq e emocionuar, dhe aq e lumtur”, tregoi ajo.
Dua ka praktikuar distancën sociale mes pandemisë globale të coronavirusit dhe është duke jetuar në banesën e saj në Londër me të dashurin, Anwar Hadid.
Çifti janë bashk që nga qershori i vitit të kaluar.

Vepra te ngjashme
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: denis · Lloji: Tekst informativ · Tema: jeta e anton harapit
Leu në Shirokë, lokalitet afër liqenit, më 5 janar 1888 i biri i Loros dhe i Çile Koliqit[2] i pagëzuar me emrin Gaspër. Qysh në moshë të re bashkë me të vëllanë, Markun, qenë të thirrur nga rruga e kishtarisë. Hyri në kolegjin e jezuit...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tekst informativ · Tema: Makromedia,nje platforme multimedia!
Cfare eshte makromedia?Makromedia eshte nje platforme multimedia qe perdoret per te shtuar animacione,video dhe Webfaqe interaktive.Gjithashtu makromedia eshte nje kompani zhvillimi software(1992-2005)me seli ne San Francisko.Ne Kaliforni jane prodhuar pr...
Autori: Anonim Tusha · Lloji: Tekst informativ · Tema: Seks
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj ketu. Ate dite dola nga mesimi fshehurazi si zakonisht kur shoh qe te vendi im sekret mbrapa shkollee po rrinte nje djale diku te 1.90 me flok dhe sy te z...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Tekst informativ · Tema: IDRIZ SEFERI
Idriz Seferi lindi në një familje muslimane në fshatin Sefer (në Preshevën e sotme, në jug të Serbisë), në veri të vargmalit të njohur si Mali i Zi i Shkupit (Tur. Karadağ, Alb. Mali i Zi i Shkupit, Ser. Skopska Crna Gora),në atë kohë pjes...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com