Data e postimit: 2013-01-19 06:21:57
Lexime: 6572
Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Foto
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shqiperi te uroje gezur pavarsine

Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe te gjithe e mbrojme si luani kelyshet e vete,dashuria per Shqiperin nuk krahasohet me asgje,sepse ajo na jep nder ,gezim e krenari sidomos kur themi ‘’Une jam shqiptar,vij nga Shqiperia .’’. E di ne kete 100 vjetor jam larg teje dhe nuk mund te festoje bashke me ty por ama do te kujtoje momentet qe kalova ne Shqiperi.Ndodhem ne nje vend te huaj dhe miqeve te mije ju flas gjithmone per ty ,per ujin tend te kalter si kristal ,balten si mjalte per njerzit bujar e besnik, per bjeshket madheshtore me lule e gjelberim dhe eren e lehte qe te perplaset ne fytyre. Ata me kane zili kur ju tregoje per pushtimet e shumta qe iu bene Shqiperise dhe shqiptari u bashku duke bere qendrese edhe pse e dinte qe armiku ishte mijra here me I fuqishem,ju tregoje per flamurin qe ne qender ka nje shqiponje qe tregon trimerin, bashkimin ,dhe mbi te gjitha besnikerin qe ka per vendin, ajo largohet larg dhe kthehet prape ne atdhe,sepse s’ben dot pa te ashtu si deti qe nuk bene do te pa uje,si hena pa yje dhe si qielli pa shpende.Kur flas ne shqip atyre ju duket nje gjuhe e cuditshme dhe pa kuptim por ama ajo eshte gjuha ime, e stergjysherve,eshte gjuha qe me te cilin shpallen pavarsine e Shqiperise,eshte gjuhe e perjetshme dhe e pa vdekshme. Te uroje nga thellesia e zemres me mijra e mijra vite te tjera pavaresi e bashkuar dhe e lumtur ashtu sic je edhe sot!

Vepra te ngjashme
Autori: Burrelsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im me mrekullon
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.Pasioni lind vet me kalimin e kohes dhe shum shpejt behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe te merr me vete.Pasionet jane nga me te ndryshmet dhe shpeshhe...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe naten e bene dite dhe na ushqyen me qumesht nga gjiri i tyre.per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi,sa here shpirtrat tane renkojne.per ate krijese te z...
Autori: sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthj...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: korabi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria qe kam per ty
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nese nuk dashuron me te vertet.Dashuria nuk shikohet nga bukuria e jashtme dmth e fytyres apo trupit por dashuria shikohet nga bukuria e zemres nga karakteri ...
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...




Komentet e fundit!

Emri: nina
Email: ninalaci@live.it
Komenti: shqipria ime nena ime te uroj me gjithe zemer gezuar

Emri: dita
Email: dita_qika@hotmail.com
Komenti:

Emri: grasjela
Email: grasjela@ymail.com
Komenti: bukur i like thik

Emri: hgfuhgyh
Email: hgghfg@live.com
Komenti: Bukur

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: mnjjhhhhh
Email: hsjaydhju@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com