Data e postimit: 2020-03-31 11:52:10
Lexime: 7630
Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Autori: Fati
Lloji: Analize letrare
Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Shkolla: Kolegji " Mehmet Akif "
Klasa: 12
Qyteti: Burrel
E-mail: Email eshte i fshehur!


Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madhe dhe me nje motiv teje te levruar ne fushen e artit.Ai eshte mundur qe te himnizoje femren duke e ngritur perhere ne shum dimensione qofte si nene,si grua,si vajze dhe per cudi shkendija e pre i ka ardhur gjithmone nga dashuria per ta.Te poeti dashuria ze nje vend te rendesishem ai e ndjeu ra ne kurthin e saj vuajti,u gezua dhe kete ndjesi ai e hodhi edhe ne leter.Ai njohu dy forma plotesuese te dashurise njerezore:pasionin sensual dhe dashurine shpirterore.femra i hda atij vetem ndijime.keshtu ideali i femres per migjenin u be e shumellojshme ne shpirt ne karakter dhe ne paraqitjen vizuale,si femra e shemtuar,e bukur,femra e dobet si skelet,shume e moshuar ose femra me shpirt djallezor dhe te papaster.Nga ana tjeter e njohu dashurine sublime ate te pastren,me te shenjten.Eshte e lehte te konstatohet pershkrimi i trupit femer,ku vihet re nje prani e theksuar e ngjyrave dhe formave.Mendimet e tij alegorike sjellin aromen e detit,vallezimin dhe nje larmishmeri figurash pershkruese te universit femeror,sipas syve dhe mendjes mashkullore.
Migjeni arriti te portretizonte te dashurit,mikeshat e tij ne formen me modeerne dhe klasike njekohesisht.Femra per te eshte nje engjell dhe djall ne te njejten kohe.Ajo dashuron dhe urren fal gezim por edhe vuajtje dhe Migjeni e di mire kete pasi ai i jetoi te gjitha keto ndjenja.

Vepra te ngjashme
Autori: fiona hymeti · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqja oe ul veten
ajo qe interesohet per ate shoqe qe eshte zene ul veten duke pyetyr mesuesen per te dhe duke i folur :P
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Për kosovën kreshnike
Kosov kreshnike 24 marsi 1999 ditë e tmerrueshme per kosoven nanë. Luftoi masakroi vrau preu si deshti vet Millosheviqi,pa kurr far faji. Ni popull pa i përgaditur e pa dit se qfar po i ndodh.Ja u mori njerzve jeten i vrau i preu i dhunoi me dhun ...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Analize letrare · Tema: Amog
Albania won ww1 Albania war ww1 Let me explain You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: nejda · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore. -Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
Autori: elda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: flamuri
FLAMURI shum vite kaluam me frik naten gjum ne sy nuk kishm friksoheshim se ne gjum serbet do na vrisnin shum njerz te pafajshem na vran na vran shum trima shqiptar loti i nenave nuk pushonte krismat e armeve degjohesh...
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com